Letos začne na prvních úsecích D1 ostré měření rychlosti

20 komentářů

7. ledna • 9:30

Stejně je nejlepší, jak omezí pruh několik kilometrů dlouhý, prdnou tam osmdesátku a nikdo tam nepracuje. :D A na takových se bude měřit ... kvůli bezepčnosti pracujícíh ;-)

Quebe
7. ledna • 10:25

Už se těším, až mi někdy přijde dopis, že jsem překročil a správní orgán argumentovat, jak jsem ohrozil pracující dělníky a následně dodám onboard video zachycující ten "čilý pracovní ruch" :-D

OMG
7. ledna • 21:35

To je úřadu fuk, materiální podstatu přestupku ani oprávněnost dopravního omezení neřeší. Zaplať a jdi. Pokud nechceš, můžeš s trochou štěstí a dobrou argumentací uspět až u NSS, u úřadu nikoliv. A nebo musíš úsekem projet takovou rychlostí, aby to muselo do správního řízení, tam Humlšvindl neplatí a musí zjistit řidiče a prokázat mu vinu, jinak nezkasírují ani korunu.

Quebe
8. ledna • 14:41

Je mi to jasné, jen jsem zvědavý, na základě čeho budou argumentovat.

Tom
6. ledna • 19:04

Dle loňských zkušeností z úseku D1 Brno - Vyškov by se mohlo zavést měření, kolik aut může v kolonách dosáhnout rychlosti alespoň 60 km/h.

666
6. ledna • 18:09

No...jsem zvědav, co budou dělat až pojedeme všichni podle přepisů a propustnost daných úseků je ještě sníží. Myslím, že to bude ještě zábava..:-D

Vladik
7. ledna • 7:21

Myslím že ne, když se pojede plynule, nebude se muset brzdit kvůli rychlíkům a vyblikávačům. Ještě by to chtělo doladit pravidlo ZIPu.

666
8. ledna • 10:22

Imho zip je druhý fetiš dopravních odborníků po měření maximální povoledné rychlosti. Zip opět neřeší průjezdní kapacitu daného opravovaného úseku. Pouze zkrátí celkovou délku kolony se stejným počtem vozidel.Jediné řešení této problematiky je lepší zabezpečení staveniště mobilními svodily a rychlost 100 km/h.

Net
9. ledna • 22:44

Tak správně provedený zip by v řadě případu měl využít průjezdní kapacitu na maximum, takže by k tvorbě kolon v mnoha případech nemuselo docházet vůbec. Neřeší zdaleka vše, ale je poměrně efektivní. Nicméně souhlasím, že zrovna na dálnicích by měla být snaha o zachování dvou pruhů i během oprav. Když se dálnice projektuje, tak by se mělo počítat s rozumnou průjezdností i během oprav apod.

kix
7. ledna • 18:38

kvůli radarům tam bude každej brzdit přehnaně, takže plynulost se tím zajisté zvýší...nepracuješ na ministerstvu?btw. kvůli rychlíkům a vyblikáváčům se snad musí brzdit?

xXx
7. ledna • 14:55

Pokud pojedu plynule a posle mi to tam kamionak, stejne budu muset brzdit a plynulost provozu je ta tam...

Sir CHerokee
6. ledna • 15:19

Soudruh Ťok začíná plnit své výhružky a zprovoznil část úsekových měření, abychom byli každý metr pod dohledem úředníčka, který nás následně bude klepat přes prsty.

Zelí
6. ledna • 16:11

Soudruh Tok přihrává bez výběrového řízení další peníze do firmy kapsch. A bude hůř, další peníze jsou skryty ve výběru pokut za rychlou jízdu na celé dálniční síti a s tím je spojena i snaha o zavedené drakonických pokut. Je to jen vývar pro kapsch.

oloo
7. ledna • 18:10

Nejsmutnější je, že opravy budou trvat déle protože budou výnosné.
Všimli jste si jak jsou zavřené zbytečně dlouhé úseky a zbytečně dlouho? Zvykejte si.

R
6. ledna • 16:03

Bohužel musím konstatovat: za bolševiků úředníků stovky dneska tisíce...

Sarcasticus
6. ledna • 14:23

Jako kompenzaci za to měření by bylo vhodné zavést i nějaký bonus za zdržení dopravy. Např. když se loni před omezením mezi 29-34 km na D1 tvořily kolony dlouhé přes 10km, přestože tam byly 2 pruhy v obou směrech, tak každý cestující v takové koloně by mohl od ministerstva bonus za nepřiměřené zdržení na cestě. Takže kdyby to bylo třeba 100,- Kč za hodinové zdržení pro každou osobu v popojíždějících autech a autobusech, to by bylo fér? ;-)

Bobby Deerfield
7. ledna • 22:49

Nebo na úsecích, kde je snížená rychlost by mýtné brány mohly být vypnuty. Pak bysme viděli, jak je stát schopen zajistit rychlost opravy.

sokar
6. ledna • 15:25

Spousta kolon je jen proto, že jsou řidiči slušně řečeno zvědaví. Víz loni úsek Vyškov Brno před kopcem do Holubic - byl tam stroj na bourání silnice a prostě bouchal do země. Kolona byla až po ten stroj, protože každej zbrzdil a koukal. No a za tím strojem prázdno.
Takže kdyby řidiči místo obdivování stavební techniky radši čuměli na cestu a jeli bylo by kolon znatelně míň.

praktik
6. ledna • 21:22

Takže by tam bylo vhodné dát nějaký plot s neprůhlednou látkou, jak to bývá třeba na lešení. Řidiči by pak nerozptylovala stavební činnost při řízení a pracovníky by to zase chránilo před případnými kamínky odlétajícími od auta. Pak by bylo možné zvýšit rychlost v omezení, případně ji vůbec neomezovat. Radary by tedy nebyly nutné a průjezdnost by se tím asi zvýšila, což by opět ušetřilo finanční kompenzace MD cestujícím za zdržení. Ale takový způsob řešení je asi pro současného ministra a jeho dopravní odborníky něco jako sci-fi? ;-)

koumes
6. ledna • 18:21

Tak když budou řidiči zvědaví a budou zpomalovat kvůli bourání, tak je ten radar vlastně zbytečný. Zkrátka stačí pracovat tak intenzivně a zajímavě, aby se bylo na co koukat, a kromě úspor za zbytečné radary by to mohlo být hotovo i rychleji. Nějaký bonus za zdržení pro cestující by nutil ministerstvo, aby se snažilo práce maximálně urychlit.

Doporučujeme

Články odjinud