Letos začne na prvních úsecích D1 ostré měření rychlosti

Rok 2016 znamená pro řidiče celou řadu změn a jednou takovou bude i zahájení úsekového měření na dálnicích. Stane se tak na D1 v místech rekonstrukce, kde je rychlost snížená na 80 km/h. Rychlost budou údajně měřit přenosné radary, nikoliv přímo mýtné brány.

Bezpečnost | Život řidiče

Co čeká řidiče v r. 2016: nové dopravní značky i 450 km „nových“ dálnic

První tři úseky, na kterých chce ministerstvo dopravy „hlídat rychlost a vybírat pokuty“ jsou mezi exitem 29 Hvězdonice a exitem 34 Ostředek, exitem 134 Měřín a exitem 141 Velké Meziříčí a konečně od exitu 178 Ostrovačice po exit 182 Kývalka. Samozřejmě nezůstane pouze u těchto tří úseků, Dan Ťok chce měřit na více místech. Měřit se začne spolu se začátkem stavební sezóny.

Život řidiče

Na Slovensku spustili systém elektronických dálničních známek

Plošné měření rychlosti na dálnicích se ale údajně nechystá. Těžko ovšem odhadovat, jak to nakonec bude. Když jsme se například ministerstva dopravy dotazovaly na připravované radary, respektive na to, co se s nimi stane po dokončení oprav daného úseku, odpověď jsme nedostali.  

Zdroj: Deník

Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 129 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků