Legrace nekončí: elektromobil Citroën C-Zero bude stát 551 800 Kč

15 komentářů

ivo
14. března • 9:00

Trošku omyl co se firem týká :-)
Tato vozidla jsou zapůjčena k propagaci elektromobility - tudíž majetkem firem nejsou :-)

Honza
2. února • 13:52

"Mezi jeho majiteli jsou ale i soukromé osoby." Hm, množné číslo. Jů, oni si to koupili už dva lidé? :-D

Rover623
4. února • 22:08

Jo, Bursík a Jacques

Eniel Lorien (eniel)
2. února • 12:03

...aha.. idálna cena je teda 400..alebo 300alebo 50 alebo?? pomerne nerozumný článok

Vana666
2. února • 12:20

Vyřešil bych nízký prodej elektromotorů jednoduchým českým způsobem: - spotřební daň z paliv bych zvedl na dvojnásobek
- zavedl bych dodatečnou daň z prodeje nových aut se spalovacím motorem ve výši aspoň 50%
- zavedl bych poplatek 100 tis.Kč z přepisu každého auta
- Zavedl bych mýto pro všechny auta se spalovacím motorem ve výši 5 Kč/km a to na všech silnicích včetně polních cest. Sledováním bych pověřil nějakou osvědčenou firmu, např. KAPSCH s utajenou smlouvou na aspoň 50 miliard korun ročně a to na dobu dvaceti let Pro motocykly bych zavedl ještě duplicitní GPS systém aspoň za 5 mld.Kč
- A samozřejmě bych zavedl i dodatečnou daň z elektřiny, aby se těch elektromobilů neprodávalo zas příliš moc

2. února • 12:55

a ja bych zavedl povinne strileni idiotu majici podobne debilni napady...

Vana666
2. února • 13:27

... a byli bysme bez vlády, parlamentu i senátu :-)

Arnošt
2. února • 10:51

Je to drahá hračka užitečná asi jako soukrmý vrtulník. Pikantní na věci je skutečnost,že jeden vlastní radnice Prahy 5 vedené "rozpočtově odpovědnou" TOP 09.

jj
2. února • 10:13

jen pro zajímavost ... jaké by to podle autora měly být?podle mě je totiž cena (jakákoliv) v pořádku, pokud si zboží najde svého kupce a prodávající neprodělává. Zbytek je jen o tom, jaké možnosti má prodávající pokud jde o pohyb ceny a jak postupně vytěží segmenty trhu. Byla by chyba prodávat novinku, která nemá moc konkurence zbytečně lacino. Zároveň je možné, že i při téhle ceně se určitým kupcům vyplatí nákup - proč toho nevyužít?

2. února • 12:52

ver tomu, ze pri prodeji 13ti kusu/rok vyrobce urcite neprofituje... jen zajisteni servisni site a vyskoleni mechaniku pro republice, propagacni materialy, letaky, inzerce, reklama apod... stoji mnohem vice nez je zisk ze 13ti aut daneho modelu.
zaroven neverim ze u takhle maleho auta je v poradku takhle vysoka cena. ty baterky a elektromotor uvnitr urcite nestoji tolik.

Karel
2. února • 19:48

Odkud ten příspěvek píšete? Jste v Americe a nemáte k dispozici českou klávesnici?

Vana666
2. února • 10:51

Tak 13 aut za rok v rámci celého státu svědčí že tohle úplně v pořádku není. Ještě bych to bral u Veyronu a podobných extravagancí. Ale technika jejímž posláním je především spása zeměkoule od emisí a ušetření miliónů tun ropy by se měla prodávat o trošku víc. Jinak se zcela míjí účinkem.

Mike
2. února • 13:00

Ona nemá spasit zeměkouli, pokud máš na mysli klima. Jednak těch emisí udělá stejně, ale jinde, jednak vliv na spasení zeměkoule nebyl prokázán. Spíš to má spasit smrad ve městech. Je ale pravda, že to musí mít cenu takovou, aby se to lidem finančně vyplatilo. Jinak si to nikdo nekoupí.

Vana666
2. února • 13:32

spasení zeměkoule bylo samozřejmě obrazné
jinak těch emisí skutečně může být míň protože jádro, vítr, voda nebo slunce. Ale to by zelení nesměli být blbci a bouřit se i proti vysloveně ekologickým zdrojům

Tomogo
2. února • 11:34

Pravdu máte oba, pokud se mi to vyplatí tak prodávám cokoli, třeba i elektomobily, ale pokud má jít o spásu světa, tak 13 je opravdu málo.Prostě jak je vidět tak čas el.mobilů ještě nenastal a dlouho asi nenastane. Raději si koupím stejné auto v benzinu/dieselu za 250 tisíc a těch 300 tisíc si nechám na palivo, servis a až to auto budu za 3-5 let vyhazovat, tak mi pořád z těch 300 tisíc něco zbyde na nové auto i kdybych jezdil jak šílenec a najezdil za těch 5 let 150 tisíc, což elektromobilem ani nejde zvládnou protože víc času strávím na dobíjecí stanici.

Doporučujeme

Články odjinud