Legrace nekončí: elektromobil Citroën C-Zero bude stát 551 800 Kč

Společnost Citroën Česká republika oznámila, že se rozhodla „upravit“ ceny elektromobilu Citroën C-Zero. Podle vyjádření představitelů společnosti se nyní „tato nová technologie ekologické mobility stane jak pro firmy tak i soukromníky dostupnější“.

Nově jsou v nabídce dvě úrovně výbavy za cenu 551 800 korun (bez DPH!!) nebo 592 800 korun (též bez DPH!!). Tyto ceny se týkají vozů vyrobených od dubna 2012.

Celkem bylo v ČR loni prodáno 13 těchto elektromobilů, který je na trhu od září roku 2010.

Celých třináct kusů. No to je opravdu výsledek, chce se zvolat. Ale lze se snad divit, že je zájem tak mizivý? Ještě nedávno ceny elektromobilů u nás atakovaly hranici 1 milionu korun. Nyní se cena již posunuje k hranici půl milionu. Takže poslední oznámení Citroënu představuje vskutku „výrazný“ posun.

Ovšem i to je „o ničem“. Každému je jasné, že opravdový boom zažijí tyto vozy, až jejich ceny budou atakovat zcela jiné hranice.  

Podle sdělení Citroënu ČR si vůz pořídilo již několik českých firem, jako například PRE, LeasPlan, RWE, Siemens, ABB, Magistrát hl.m.Prahy, Praha 5 a další. Mezi jeho majiteli jsou ale i soukromé osoby.
 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků