Legendární 24 h Le Mans startuje o víkendu, pojede Porsche i Charouz

11 komentářů

Lukas
14. června • 19:36

Nevim jak vy panove..ale me to pustit nejde..omlouvaj se za chybu..mam to zkusit pozdeji..zkousim to uz 4 hodiny a porad to samy..takze mam asi po zavode

Rampa
12. června • 17:22
Gouda
12. června • 19:12

Prý se i celkem dost proletěl vzduchem. O rozsahu havárie svědčí ten bordel, co je za bariérou. Pilot má údajně jen povrchová poranění na noze, ale z preventivních důvodů nepojede.

Rampa
13. června • 0:23

Jj, je fantastické co vydrží ten monokok z karbonu.

Gouda
13. června • 9:58

Víme, že havaroval ve 268 km/h. :-O Pořád nechápu, jak se dostal do téhle šílené figury: http://images.autosport.com/editorial/1402572129.jpg... Pak se musel od toho ocelového plotu (kvalitka) odrazit zpět přes tu betonovou bariéru. Zadní část auta zřejmě prošla přes pletivo jako přes síto.
Snad existuje záznam z té CCTV kamery, nebo od náhodného diváka. Audi rozhodně má záběry z onboard kamery, mohli by je zveřejnit minimálně jako reklamu na bezpečnost.

Chudák
12. června • 17:18

Jó, mít tak nakradeno jako má Charouz.

Petr
12. června • 11:10

když čtu jméno Charouz, tak se mi otevírá kudla v kapse, tatíček zloděj a tunelář, vytuneloval Vodní stavby a nechal stát zaplatit 2 mld. z daní lidí, to se to rodince podniká a závodí...

Gouda
12. června • 9:26

Článek je plný faktických chyb. Toyota nasadí DVĚ auta TS-040. Ta další dvě, která do toho asi počítáte, jsou nehybridní soukromá LMP1-L Rebellion R-One navržená Orecou, s motory Toyota.
"Všechny ty hybridy" rozhodně nešumí. Audi a Porsche mají krásný ryzí, i když tišší zvuk, Toyoty jsou pochopitelně i patřičně hlasité. Nemluvě o tom, že LMP2 mají taky atmosférické osmiválce, a GT nabízejí klasickou pestrou směsici německého, anglického, italského a amerického zvuku.Jinak včera proběhly nějaké ty tréninky a první večerní kvalifikace. Bylo spoustu vyjetí mimo trať a lehkých bouraček, které rovnou řeší červenou vlajkou, takže se toho moc neodjezdilo. Taky byla jedna naprosto brutální havárie Loica Duvala s továrním Audi č.1- pilot téměř nezraněn, auto totálně zdemolované, ale nejspíš ho stihnou opravit/nahradit. Nejrychlejší zatím Porsche. Letošní pravidla LMP1-HY omezují celkové množství energie na kolo v závodě i kvalifikaci. Což má za důsledek jednak to, že závod se nutně pojede celých 24 hodin v kvalifikačním tempu na limitu oné povolené spotřeby energie v každém kole, a tím pádem druhak to, že nebude možné dohnat žádný čas ztracený jakýmkoliv zdržením. A to bude masakr.

Gouda
12. června • 11:35

Vy jste neschopní. :-D Je sice hezké, že jste alespoň pro jednou reflektovali komentář a snažili se opravit chybu, ale "Toyota zkusí štěstí se čtyřmi auty (dvě tovární a dvě soukromé)" je faktická chyba (opět) a navíc logický nesmysl. Toyota zkusí štěstí se dvěma továrními auty, která jsou její. Nemůže z principu zkoušet štěstí se soukromými auty, protože ta patří, pro vás zřejmě překvapivě, soukromníkovi. Navíc ta dvě soukromá auta LMP1-L ani nejsou Toyoty, jsou to de facto Orecy s motorem Toyota, de jure označkované Rebellion. Tedy Toyota se má k těmto Rebellionům stejně, jako se mají Nissan, Judd a HPD k vozům LMP2 s různými šasi - tedy jen jako dodavatel motoru bez jakékoliv kontroly. Už to chápete?

Dalibor Žák
12. června • 11:49

Vycházel jsem ze startovní listiny, kterou jsem měl k dispozici dříve. A na té se nerozlišovalo, komu auta paří. Prostě tam bylo v kategorii LMP1 napsáno 4x Toyota. Dokonce to ani nerozlišovalo třídu LMP1-H a LMP1-L. Když na to koukám teď, už je to tam jinak, takže to upřesním. Dík. D.Ž.

Gouda
12. června • 14:04

Ó děkuji.

Doporučujeme

Články odjinud