Land Rover připravil velké překvapení. Představí elektrický Defender

11 komentářů

Když bude bláto
28. února • 16:55

tak tím v Bruselu budou vozit poslancům obědy. :-D

defender110
28. února • 11:12

Ježiši marja!! s čím ještě příjdou?? Elektrický Defík, svět se v pr.el obrací. A se závratným dojezdem. To auto bude pro hasiče dobré tak na to, dojet s ním k požáru a tam ho rovnou spálit.
To je zhovadilost. To už kdyby mu dali šlapátka s pořádným převodem bude užitečnější!
Divím se, že nebude používán jako expediční auto, třeba na poušť. Daj mu na střechu solární panely a může jezdit do zblbnutí. Teda...do večera. :-P

Fantomas
28. února • 9:10

Neumím si představit pro koho může být tohle auto s takovýmhle akčním rádiem vhodné a zajímavé (nevěřím, že takhle těžké auto, které navíc nikdy nepojede prázdné, ujede 80 km, to ani náhodou). V článku je uvedeno, že po výstavě auta přejdou do služeb např. hasičů a záchranářů. Beru to od výrobce jako takový test na lidech a moc by mě zajímaly názory uživatelů třeba po roce používání. Teda pokud tím nebude jezdit velitel hasičů na oběd.

Koumák
1. března • 8:51

Když by se za tím na přívěsném vozíku tahal dieselagregát (nebo třeba solární panely :-D ), tak by šlo dobíjet kdekoliv, jen by to asi trvalo poměrně dlouho. Ale kdoví, o kolik by se zkrátil dojezd, kdyby třeba museli použít elektrický naviják?

Demo
28. února • 10:51

Ja taky nerozumim tomu, ze baterie vydrzi 8 hodin a dojezd je 80km . To jako kdyz s tym nebudu jezdit, tak po 8 hodinach se vybije ?

Hmmmmmm
28. února • 12:08

V terénu je lepší počítat výdrž na hodiny, proto 8 hodin. Dojezd je pak mimo terén 80 km.
;-) Jinak jediné upotřebení krom hasičů o polední pauze vidím v zásobovacím voze pro nějaký těžko dostupný hotel/penzion např v Alpách.

polack
28. února • 13:14

OMG, to sou same kraviny. Pokud ma motor vykon 70 kW, a akumulator kapacitu 27 kWh, tak na plne kukle to vydrzi tak 0.5h. A v terenu to jinak nez na plny knedl nejde. Takze tech 8hod v terenu je neskutecna ptakovina.

defender110
28. února • 13:31

v terenu to vydrží tak 3 bahnité kaluže :-(, ale taky to musí k tomu terénu dojet a z toho terénu zas dojet k zásuvce. B-]

Jakub
28. února • 8:51

Elektropohon se dá teoreticky utěsnit tak, že může brodit po střechu bez nutnosti sání vyvedeného nad hladinu :-D
Pro nějaké přírodology to může být fajn - tichý offroad

Koumák
1. března • 8:42

"Elektropohon se dá teoreticky utěsnit tak, že". Na ponorkách to funguje nejen teoreticky. ;-)

cv
28. února • 8:43

pekna blbost

Doporučujeme

Články odjinud