Land Rover představuje hybridní Range Rover a Range Rover Sport

Modernizovaný Evoque nebude jedinou premiérou automobilky Land Rover na autosalonu ve Frankfurtu. Kromě něj se představí také hybridní verze velkého Range Roveru a Range Roveru Sport, které výrobce sliboval už minulý rok během představení aktuální generace.

Testy | SUV | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Současný Range Rover vznikal s ohledem na hybridní pohon, což má jednu zásadní výhodu. Konstrukce auta tomu je přizpůsobena, takže akumulátory ani další části hybridního pohonu nijak nezasáhly do prostoru pro cestující nebo do zavazadelníku. Vše zůstalo nezměněno a to včetně sedmimístného interiéru u Range Roveru Sport.

Základem nového hybridního ústrojí je naftový šestiválec SDV6 kombinovaný s elektromotorem integrovaným do automatické převodovky. Ten nabídne 48 koní a 170 Nm. Celkový výkon činí podle oficiálních tabulek 340 koní a 700 Nm. Stovku zvládne Range Rover za 6,9 s, Sport je o dvě desetiny rychlejší. Co se maximální rychlosti týká, v prvním případě se těšte na 218 km/h, v tom druhém pak na 225 km/h. To vše se spotřebou kolem 6,4 l/100 km, ale uvidíme, jaká bude praxe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hybridní verze Range Roveru je full-hybrid, tedy může jet pouze s využitím elektromotoru. Maximální rychlost činí v takovém případě 48 km/h, dojezd je pouhých 1,6 km. Automobilka ale slibuje zajímavou jízdní dynamiku, silnou disciplínou by mělo být především pružné zrychlení. Hybrid by se v konečném důsledku neměl jízdně příliš lišit od naftového osmiválce.

Premiéry | Land Rover

Premiéra Range Roveru Sport v Praze: přišlo přes šest set zájemců

Objednávky začne Land Rover přijímat už od desátého září. Zítra (22.8.) vyrazí tři exempláře na expedici z britského Solihullu do indické Bombaje, kde sídlí Tata. Land Rover tak chce demonstrovat, že ani hybridní provedení nedělá žádné kompromisy po stránce terénních schopností. Také ty by měly být stejné s klasickými verzemi, a to včetně například nadprůměrné brodivosti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

dnes | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků