Land Rover LRX: mula nového modelu na Nordshleife (spy photos)

Koncept modelu LRX představil Land Rover již před nějakým časem. Nyní však má celý projekt opět o něco blíže k produkci, špionážním fotografům se mulu v podobě Freelanderu 2 podařilo přistihnout přímo na legendární Nordschleife.

I když se stále nejedná o skutečnou podobu modelu LRX, z maskování vozu lze vytušit, že budou mít mnoho společného - hlavně na přídi, kde jsou změny zakryté maskováním. Podle fotografií to rovněž vypadá na výrazné zkrácení zadního převisu.

Co se týká pohonných jednotek, základem bude turbodiesel 2,2 l s výkonem 160 k a točivým momentem 400 Nm. Náročnější zřejmě sáhnou po zážehovém šestiválci s objemem 3,2 litru a výkonem 230 k. Točivý moment pak vrcholí na hodnotě 317 Nm. Zajímavostí ale je, že dříve či později bude k dispozici diesel-hybridní verze (kombinace elektromotoru a dvoulitrového turbodieselu).

Land Rover LRX bude k dispozici v tří i pětidveřovém provedení, podle neoficiálních informací bude vůz také vyšší než koncept - to se pozitivně projeví nárůstem místa nad hlavou. S oficiálním představením se počítá pro příští rok, prodeje se pak rozjedou v průběhu roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Land Rover LRX v podobě muly - testování na okruhu vypadá zajímavě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků