Mně se taky moc L-R 4x2 nelíbí, ale z hlediska automobilky to má logiku: 1. sníží se celkové flotilové emise 2. jsou oblasti (např. některé státy USA) kde je zvykem kupovat i Jeepy pouze s pohonem jedné nápravy, sníh tam nepadá a na upravené prašné cesty stačí auto s vyšší světlou výškou3. SUV často slouží jako bezpečné auto pro ženy ve městě (doprava dětí do školky, nákupy), tady pohon jedné nápravy taky většinou stačí.
Přesně tak. V Jižní Kalifornii se naprostá většina SUV prodává pouze jako 4x2. Největší hrůzou je ale 4x2 Wrangler Unlimited. Jízdní komfort a vlastnosti odpovídají auto s oběma tuhými nápravami a podvozkem do terénu, místa je tam málo a na asfaltu to má stále všechny špatné vlastnosti Jeepu. Do terénu to taky není. V tomhle ty lidi nechápu (pozor, proti Jeepům nic nemám, mám JK upraveného na blbnutí do těžkého terénu). Na druhou stranu u spousty spíše silničních SUV a crossoverů je to docela pochopitelné. Jenom se vždy hrozně nasměju, jak se tyhle SUV kolem vánoc snaží projet silničkami v horách kolem Idylwildu - ještě k tomu na univerzálních gumách (zimní v USA nepoužívá skoro nikdo). Oni to ale amíci berou dost s humorem a nikdo se kvůli tomu nerozčiluje a nikomu nenadává, že překáží. Fakt je to legrace, hlavně když na kopci, který se před vámi snažilo neúspěšně projet 20 aut, klidně demonstrativně zastavíte a z nuly se normálně rozjedete... Stačí k tomu 4x4 a rozumné pneu.
jo ten wrangler je zvrácenost, ale u SUV 4x2 taky dobrý
Vypatlane blond smetine staci na pojizdeni po meste i 2WD
To je jako si nabrnknout shemale.
To je teda moc ... Fakt uz len cakam na dizlove ferrari
Pohon jedné nápravy u auta, které je deklarováno jako auto do těžšího terénu jde zásadně proti smyslu terénního auta a znehodnocuje jeho uživatelské charakteristiky.Naopak dieslový motor ve ferrari nejde proti smyslu sportovního auta. Může mít stejné výkonové parametry a kromě zvuku nepoškodí žádné jeho uživatelské charakteristiky.
A řídíš občas auto? Rozsah otáček od 2000 do 4500 se ti na projetí táhlé zatáčky pod plným kotlem líbí nebo patříš k těm, co rádi brzdí a řadí v zatáčkách...Diesel může jet rychle, ale na sportovní jízdu rozhodně není - vzdor pokusům o to.
to jako že to bude naftovej dvacetilitrovej přeplňovanej dvaatřicetiválec aby si aspoň škrtnul na základní V8 atmobenál? jdi si do garáže očuchat vejfuk u tvýho sdi a zalez! B-]
Proc kdyz blby tezky Tuareg v nafte umi 0-100 za 5,5 s
Když už tak Touareg to zvládne za 5,8 s a pro srovnání Mercedes ML 63 AMG s V8čkou to zvládne za 5,0 s.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.