Land Rover Freelander 2: facelift a pohon 2WD!

11 komentářů

simson
6. srpna • 15:24

Mně se taky moc L-R 4x2 nelíbí, ale z hlediska automobilky to má logiku:
1. sníží se celkové flotilové emise
2. jsou oblasti (např. některé státy USA) kde je zvykem kupovat i Jeepy pouze s pohonem jedné nápravy, sníh tam nepadá a na upravené prašné cesty stačí auto s vyšší světlou výškou
3. SUV často slouží jako bezpečné auto pro ženy ve městě (doprava dětí do školky, nákupy), tady pohon jedné nápravy taky většinou stačí.

Clayton
7. srpna • 9:40

Přesně tak. V Jižní Kalifornii se naprostá většina SUV prodává pouze jako 4x2. Největší hrůzou je ale 4x2 Wrangler Unlimited. Jízdní komfort a vlastnosti odpovídají auto s oběma tuhými nápravami a podvozkem do terénu, místa je tam málo a na asfaltu to má stále všechny špatné vlastnosti Jeepu. Do terénu to taky není. V tomhle ty lidi nechápu (pozor, proti Jeepům nic nemám, mám JK upraveného na blbnutí do těžkého terénu). Na druhou stranu u spousty spíše silničních SUV a crossoverů je to docela pochopitelné. Jenom se vždy hrozně nasměju, jak se tyhle SUV kolem vánoc snaží projet silničkami v horách kolem Idylwildu - ještě k tomu na univerzálních gumách (zimní v USA nepoužívá skoro nikdo). Oni to ale amíci berou dost s humorem a nikdo se kvůli tomu nerozčiluje a nikomu nenadává, že překáží. Fakt je to legrace, hlavně když na kopci, který se před vámi snažilo neúspěšně projet 20 aut, klidně demonstrativně zastavíte a z nuly se normálně rozjedete... Stačí k tomu 4x4 a rozumné pneu.

asdf
7. srpna • 13:24

jo ten wrangler je zvrácenost, ale u SUV 4x2 taky dobrý

Sandokan
6. srpna • 10:15

Vypatlane blond smetine staci na pojizdeni po meste i 2WD

i
5. srpna • 14:21

To je jako si nabrnknout shemale.

mclown
5. srpna • 14:46

To je teda moc ... Fakt uz len cakam na dizlove ferrari

Zelí
6. srpna • 7:33

Pohon jedné nápravy u auta, které je deklarováno jako auto do těžšího terénu jde zásadně proti smyslu terénního auta a znehodnocuje jeho uživatelské charakteristiky.
Naopak dieslový motor ve ferrari nejde proti smyslu sportovního auta. Může mít stejné výkonové parametry a kromě zvuku nepoškodí žádné jeho uživatelské charakteristiky.

Moik
6. srpna • 12:49

A řídíš občas auto? Rozsah otáček od 2000 do 4500 se ti na projetí táhlé zatáčky pod plným kotlem líbí nebo patříš k těm, co rádi brzdí a řadí v zatáčkách...Diesel může jet rychle, ale na sportovní jízdu rozhodně není - vzdor pokusům o to.

asdfg
6. srpna • 11:02

to jako že to bude naftovej dvacetilitrovej přeplňovanej dvaatřicetiválec aby si aspoň škrtnul na základní V8 atmobenál? jdi si do garáže očuchat vejfuk u tvýho sdi a zalez! B-]

Roman
6. srpna • 12:40

Proc kdyz blby tezky Tuareg v nafte umi 0-100 za 5,5 s

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
6. srpna • 13:20

Když už tak Touareg to zvládne za 5,8 s a pro srovnání Mercedes ML 63 AMG s V8čkou to zvládne za 5,0 s.

Doporučujeme

Články odjinud