Land Rover Discovery V8: Disco dostane osmiválec. „Ekohnutí” navzdory

Na úvod krátká odbočka. Zkuste si do textového editoru napsat slovo „ekohnutí“. Uvidíte, že bude automaticky opraveno na „šlohnutí“, což je myslím v rámci problematiky dosti příznačné. A nyní k věci.

V době tuhého boje za snižování spotřeby a emisí hledá milovník silných, velkých motorů dobré zprávy jen velmi obtížně. Ale teď tu pro něj jednu máme. Automobilka Land Rover rozhodla, že se pod kapotou modelu Discovery Ultimate nově objeví vidlicový osmiválec s objemem rovných pěti litrů. Výkon 375 koní (276 kW) a točivý moment 510 Nm tomuto vozu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 7,9 s. Na motor bude opět navazovat šestistupňová převodovka s automatickým řazením.

O výrobě této varianty již bylo rozhodnuto, takže se zdá, že se brzy dozvíme její pořizovací cenu i pro český trh. Například v Holandsku již byla stanovena na 110 000 eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Land Rover Discovery 2009 s posledním faceliftem
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek