Land Rover Discovery Sport se představil České republice (první dojmy)

15 komentářů

Bouce
30. září • 23:42

Jsem zvědavý na skutečnou velikost kufru. Čísla, která dnes výrobci uvádějí jsou neporovnatelná, protože v podstatě nikdo to neuvádí pro zataženou roletu, ale po střechu, což je dost subjektivní a v praxi nepoužitelný údaj.

Jarek
1. října • 12:50

Vidiš to, mne třeba zase vůbec nezajímá objem kufru pod roletku, ale celkový objem. Roletku z auta vždy hned vyhodím a neřeším, zda věci se mi vejdou pod ni, či ne.

Accordak
1. října • 11:59

Pro posouzeni celkove prostornosti a velikosti kufru je dulezitejsi objem po sklopeni sedacek. Dobře je to videt na SUV a MPV například mensi SUV 380/1400 litru coz je podobne spis Fabii....

BlackRider
1. října • 11:40

Nesouhlasim, kombika sem mel po strechu nalozenej uz mnoho krat a i do RangeRoveru bych asi tu pracku pod roletu nenarval :).

fff
30. září • 21:40

je to sracka naftova

Bouce
30. září • 23:40

a co jsi nám chtěl vlastě sdělit?

:-D
30. září • 21:05

S tím autem jsem na této akci ve Dvoře Králové jel. A jelikož znám i staré Discavery, mohu prohlásit že je to zase o notný kus posunuté dál. Ne každému se dřívější krabicovitý tvar Disc. líbil. Pokrok nelze zastavit. Asi tak.

U2
1. října • 18:25

asi jsi to moc nepochopil.... Toto přece není nové Discovery, toto je nový, přejmenovaný a notně zdražený Freelander. Nechápu na co si ti Čiňani hrajou. Na druhou stranu toto alespoň nepůsobí tak strašně metro(homo)sexuálně jako Evoque. Prostě normální rodinné SUV, jen trochu nejapně předražené. Bývaly přece doby, kdy stál Freelander o nějakých čtvrt mega méně...

:-)
14. října • 19:02

Já vím, že za čas vyjede ještě opravdový nástupce Discovery. Ale ruku na srdce, kolik lidí zde jezdí tak těžkým terénem, aby ho skutečně potřebovali. Takže proto jsem psal o těch jízdních vlastnostech a kroku vpřed. A proti žebrákovi Freelanderu se tohle auto fakt nedá srovnávat. Cenová politika LR mě taky udivuje, nutno ale říct že od té doby co ho IND-iáni vlastní jedou jen v černých číslech, narozdíl od Britů. Třeba jednou dostanou s tou cenou rozum :-D

BlackRider
6. října • 21:57

Mas v tech asiatech trochu bordel :). Krom toho oni ty Indove si to umej spocitat. Evoque je skutecne silene predrazenej Freelander a jak dobre se prodava...

Vincent
30. září • 19:32

Tak nevím, stará platforma od Fordu a v základu skoro milion? Kolik bude stát lepší motorizace s vyšší výbavou? Asi víc, než pravé Disco. Tohle je šidítko pro vohnouty, s Discovery to má společné jen jméno.

BlackRider
1. října • 11:37

Je to jen pokracovani strategie prejmenovani Freelanderu, ktera zacala v USA, kde uz dvojkovej Freelander sdilel oznaceni s Discovery. Timhle trojkovym Freelanderem to jen pritahli do Evropy nic vic...
Pocitam, ze cenovy rozdily mezi Disco Sport a Disco 5 budou pomerne stejny jako jako mezi FL 2 a Disco 4.
To oznaceni Sport je ale dost k smichu... Nebo k placi pokud skutecny Disco bude mit stejny motory, ale to si snad uvedomujou, ze to by u vetsiny stavajicich majitelu Disca neproslo a to "Sport" je ciste marketing.

Jozef Kostelansky
30. září • 18:52

Zadná časť mi veľmi pripomína Saaby - či už kombíkové alebo prototyp SUV. Myslím, že sa to dalo vyriešiť aj lepšie. Inak interiér a predná časť sú vydarené...

Petr
1. října • 16:41

Opravdu Vám připadá ta přístrojovka (hlavně středový panel) povedená? :-O:-O:-O

Jozef Kostelansky
1. října • 17:33

V súvislosti s Land Roverom áno. Je to ich konzervatívna klasika. U inej značky by som tú pristrojovku vnímal úplne inak. Ale k Land Roveru mi pasuje.

Doporučujeme

Články odjinud