Land Rover Discovery 4 míří na hrad. Prezidenta ale vozit nebude

Miloš Zeman po svém nástupu do funkce prezidenta sáhl po Škodě Superb. Samozřejmě ji dostal v té nejlepší výbavě, v jaké je dnes už starý Superb k dispozici, tedy s motorem 3.6 V6 a výbavou Laurin & Klement. Mimochodem jeho předchůdce se Superbem jezdit nechtěl, protože prý není dostatečně pohodlný.

Zajímavosti | Technika | Škoda | Mercedes-Benz | Názory

Prezidentská auta budí vášně. V čem bude jezdit Miloš Zeman?

Nově míří do flotily Správy Pražského hradu čtyři automobily značky Land Rover. Konkrétně jde o tři Discovery SDV6 a jeden Freelander, který bude fungovat na zámku v Lánech. Všechny čtyři dlouhodobě zapůjčené automobily mají primárně sloužit pro převoz důležitých materiálů. Asi není potřeba zdůrazňovat, že díky vzduchovému odpružení se tyto materiály budou těšit většímu pohodlí, než náš prezident.

Testy | Off-roady | První svezení | Land Rover

První dojmy: Land Rover Discovery 4 2012

Mimochodem Discovery 4 SDV6 nabídne 256 koní a 600 Nm. V nejdostupnější výbavě SE stojí 1 421 871 Kč. 

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků