Land Rover Discovery 4 míří na hrad. Prezidenta ale vozit nebude

Miloš Zeman po svém nástupu do funkce prezidenta sáhl po Škodě Superb. Samozřejmě ji dostal v té nejlepší výbavě, v jaké je dnes už starý Superb k dispozici, tedy s motorem 3.6 V6 a výbavou Laurin & Klement. Mimochodem jeho předchůdce se Superbem jezdit nechtěl, protože prý není dostatečně pohodlný.

Zajímavosti | Škoda | Technika | Mercedes-Benz | Názory

Prezidentská auta budí vášně. V čem bude jezdit Miloš Zeman?

Nově míří do flotily Správy Pražského hradu čtyři automobily značky Land Rover. Konkrétně jde o tři Discovery SDV6 a jeden Freelander, který bude fungovat na zámku v Lánech. Všechny čtyři dlouhodobě zapůjčené automobily mají primárně sloužit pro převoz důležitých materiálů. Asi není potřeba zdůrazňovat, že díky vzduchovému odpružení se tyto materiály budou těšit většímu pohodlí, než náš prezident.

Testy | Off-roady | První svezení | Land Rover

První dojmy: Land Rover Discovery 4 2012

Mimochodem Discovery 4 SDV6 nabídne 256 koní a 600 Nm. V nejdostupnější výbavě SE stojí 1 421 871 Kč. 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek