Land Rover Defender X-Tech: edice pro městské drsňáky

Automobilka Land Rover představila na autosalonu v Bruselu omezenou sérii X-Tech odvozenou z kultovního off-roadu Defender. Její vznik byl údajně motivován snahou připravit svérázně a komfortně pojatý model odkazující svými detaily na armádní službu.

Edice X-Tech je k dispozici pro obě karosářské verze, tedy třídveřovou (90) i pětidveřovou (110), k mání je lakování odstíny stříbrná, nebo bronzová. Leskle černě jsou lakovány specifické šestnáctipalcové lité ráfky Saw Tooth i střecha. Sedadla mají čalounění středů látkou a okrajů kůží, středová konzole barevně koresponduje s lakováním karoserie, podobně je tomu také u nových koberečků. O pohon se stará výhradně „turbodiesel“ s objemem 2,4 l, výkonem 124 koní (91 kW) a točivým momentem 360 Nm.

Land Rover Defender v omezené edici X-Tech bude v Anglii dostupný od letošního března s cenou začínající v přepočtu na částce 725 000 Kč. O tom, zda se novinka objeví také na exportních trzích, se zatím neví.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Land Rover Defender X-Tech
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků