Na začátku roku 2016 oběhla svět zpráva o posledním vyrobeném Land Roveru Defenderu, speciální edice od Land Rover Classic ale nikdo nezakázal | Land Rover Defender Works V8

Na začátku roku 2016 oběhla svět zpráva o posledním vyrobeném Land Roveru Defenderu, speciální edice od Land Rover Classic ale nikdo nezakázal | Land Rover Defender Works V8

Právě díky tomu mohla vzniknout verze Works V8, která oslavuje sedmdesát let modelu | Land Rover Defender Works V8

Právě díky tomu mohla vzniknout verze Works V8, která oslavuje sedmdesát let modelu | Land Rover Defender Works V8

Land Rover se tím v duchu vrací do sedmdesátých let, dostal ikonický off-road osmiválec Rover s objemem 3,5 litru | Land Rover Defender Works V8

Land Rover se tím v duchu vrací do sedmdesátých let, dostal ikonický off-road osmiválec Rover s objemem 3,5 litru | Land Rover Defender Works V8

Motory V8 se v Defenderu objevovaly i v dalších letech a nabíraly na síle. Na oslavu padesátin vůz kupříkladu dostal čtyřlitr kombinovaný se čtyřstupňovým automatem, ten je ale ničím v porovnání s motorem edice Works V8 | Land Rover Defender Works V8

Motory V8 se v Defenderu objevovaly i v dalších letech a nabíraly na síle. Na oslavu padesátin vůz kupříkladu dostal čtyřlitr kombinovaný se čtyřstupňovým automatem, ten je ale ničím v porovnání s motorem edice Works V8 | Land Rover Defender Works V8

Pod kapotou totiž najdeme atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec s výkonem 405 koňských sil (299 kW) a točivým momentem 515 N.m, který vůz dokáže rozjet z 0 na 96 km/h za 5,6 sekundy | Land Rover Defender Works V8

Pod kapotou totiž najdeme atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec s výkonem 405 koňských sil (299 kW) a točivým momentem 515 N.m, který vůz dokáže rozjet z 0 na 96 km/h za 5,6 sekundy | Land Rover Defender Works V8

Maximální rychlost je omezena na 106 mil v hodině (necelých 171 km/h), tak či tak ale máme co dočinění s nejrychlejším sériově vyráběným Land Roverem Defender | Land Rover Defender Works V8

Maximální rychlost je omezena na 106 mil v hodině (necelých 171 km/h), tak či tak ale máme co dočinění s nejrychlejším sériově vyráběným Land Roverem Defender | Land Rover Defender Works V8

Převodovku dodala firma ZF, má osm stupňů a sportovní režim. Vůz dostal také lepší brzdy a změny proběhly i na podvozku | Land Rover Defender Works V8

Převodovku dodala firma ZF, má osm stupňů a sportovní režim. Vůz dostal také lepší brzdy a změny proběhly i na podvozku | Land Rover Defender Works V8

Works V8 stojí na 18palcových kolech, světlomety jsou diodové a nechybí ani plakety s označením modelu. Zkrátka taková stylovka, která nicméně „nezamrzla" pouze na úpravách vzhledu | Land Rover Defender Works V8

Works V8 stojí na 18palcových kolech, světlomety jsou diodové a nechybí ani plakety s označením modelu. Zkrátka taková stylovka, která nicméně „nezamrzla" pouze na úpravách vzhledu | Land Rover Defender Works V8

Pokud máte zájem, měli byste si pospíšit. Dohromady totiž vznikne pouze 150 kusů (s krátkým i dlouhým rozvorem) za cenu startující na 150.000 librách (zhruba 4,3 milionu korun) | Land Rover Defender Works V8

Pokud máte zájem, měli byste si pospíšit. Dohromady totiž vznikne pouze 150 kusů (s krátkým i dlouhým rozvorem) za cenu startující na 150.000 librách (zhruba 4,3 milionu korun) | Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

Právě díky tomu mohla vzniknout verze Works V8, která oslavuje sedmdesát let modelu | Land Rover Defender Works V8
Land Rover se tím v duchu vrací do sedmdesátých let, dostal ikonický off-road osmiválec Rover s objemem 3,5 litru | Land Rover Defender Works V8
Motory V8 se v Defenderu objevovaly i v dalších letech a nabíraly na síle. Na oslavu padesátin vůz kupříkladu dostal čtyřlitr kombinovaný se čtyřstupňovým automatem, ten je ale ničím v porovnání s motorem edice Works V8 | Land Rover Defender Works V8
Pod kapotou totiž najdeme atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec s výkonem 405 koňských sil (299 kW) a točivým momentem 515 N.m, který vůz dokáže rozjet z 0 na 96 km/h za 5,6 sekundy | Land Rover Defender Works V8
24
Fotogalerie

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Speciální edicí modelu Defender oslavuje automobilka Land Rover 70. výročí legendárního modelu Defender. Jde o nejrychlejší Defender v historii!

Ptáte se, co má automobilka Pagani společného s Land Roverem? Například fakt, že „neumí“ ukončit výrobu svého legendárního modelu. Pagani v minulosti několikrát řeklo, že už nevyrobí žádnou další Zondu, a hle, vznikla ještě celá řada speciálních edic. Britové jsou na tom naprosto stejně, jenom s ikonickým terénním modelem Defender.

Na začátku roku 2016 oběhla svět zpráva o posledním vyrobeném Land Roveru Defenderu, speciální edice od Land Rover Classic ale nikdo nezakázal. Právě díky tomu mohla vzniknout verze Works V8, která oslavuje sedmdesát let modelu.

Land Rover se tím v duchu vrací do sedmdesátých let, dostal ikonický off-road osmiválec Rover s objemem 3,5 litru. Motory V8 se v Defenderu objevovaly i v dalších letech a nabíraly na síle. Na oslavu padesátin vůz kupříkladu dostal čtyřlitr kombinovaný se čtyřstupňovým automatem, ten je ale ničím v porovnání s motorem edice Works V8.

Pod kapotou totiž najdeme atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec s výkonem 405 koňských sil (299 kW) a točivým momentem 515 N.m, který vůz dokáže rozjet z 0 na 96 km/h za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 106 mil v hodině (necelých 171 km/h), tak či tak ale máme co dočinění s nejrychlejším sériově vyráběným Land Roverem Defender.

Převodovku dodala firma ZF, má osm stupňů a sportovní režim. Vůz dostal také lepší brzdy a změny proběhly i na podvozku. Works V8 stojí na 18palcových kolech, světlomety jsou diodové a nechybí ani plakety s označením modelu. Zkrátka taková stylovka, která nicméně „nezamrzla" pouze na úpravách vzhledu.

Pokud máte zájem, měli byste si pospíšit. Dohromady totiž vznikne pouze 150 kusů (s krátkým i dlouhým rozvorem) za cenu startující na 150.000 librách (zhruba 4,3 milionu korun).

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud