Land Rover Defender 2012: nový motor, lepší výbava

Automobilová legenda, Land Rover Defender, prošla pro modelový rok 2012 decentním faceliftem. Ten se samozřejmě netýká designu karoserie, ale především použité techniky. Největší změnou je nový naftový motor o objemu 2,2 l.

Čtěte také Land Rover Defender: obránce tradic

Land Rover nahradil původní diesel o objemu 2,4 l pohonnou jednotkou velikosti 2,2 l. Ta poskytne maximální výkon 122 koní při 3500 ot./min a vrchol točivého momentu 360 Nm (2000 ot./min). Nový motor je schopen plnit limity stanovené normou Euro 5. Pro trhy, které tento standard vyžadují, bude vůz vybaven filtrem pevných částic DPF. Defender osazený novým motorem se maximálně rozjede na 145 km/h a v kombinovaném cyklu vyprodukuje 266 g emisí CO2 na km jízdy (provedení 90). V případě větších sourozenců 110 a 130 to je 295 g/km. Spotřebu nového motoru tisková zpráva neuvádí. Manuální šestistupňová převodovka GFT MT 82 zůstala také pro nadcházející modelový rok zachována

Klepněte pro větší obrázek
Land Rover Defender vyjede do dalšího modelového roku s novým naftovým motorem

V nabídce výbav pro Land Rover Defender se objevilo několik nových paketů. Tak například díky paketu Comfort Pack zákazníci získají klimatizaci, rádio s CD a vstupem AUX, elektricky ovládaná okna a dálkové centrální zamykání. Off-Road Pack obsahuje ABS, terénní pneumatiky, tažné zařízení a ochranu podvozku. Vůbec poprvé si zájemci budou moci pořídit dokonce i kožené sedačky a kůží potažený volant, dokoupit lze také nové disky nebo střechu lakovanou v barvě karoserie.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků