Land Rover Defender 2012: nový motor, lepší výbava

Automobilová legenda, Land Rover Defender, prošla pro modelový rok 2012 decentním faceliftem. Ten se samozřejmě netýká designu karoserie, ale především použité techniky. Největší změnou je nový naftový motor o objemu 2,2 l.

Čtěte také Land Rover Defender: obránce tradic

Land Rover nahradil původní diesel o objemu 2,4 l pohonnou jednotkou velikosti 2,2 l. Ta poskytne maximální výkon 122 koní při 3500 ot./min a vrchol točivého momentu 360 Nm (2000 ot./min). Nový motor je schopen plnit limity stanovené normou Euro 5. Pro trhy, které tento standard vyžadují, bude vůz vybaven filtrem pevných částic DPF. Defender osazený novým motorem se maximálně rozjede na 145 km/h a v kombinovaném cyklu vyprodukuje 266 g emisí CO2 na km jízdy (provedení 90). V případě větších sourozenců 110 a 130 to je 295 g/km. Spotřebu nového motoru tisková zpráva neuvádí. Manuální šestistupňová převodovka GFT MT 82 zůstala také pro nadcházející modelový rok zachována

Klepněte pro větší obrázek
Land Rover Defender vyjede do dalšího modelového roku s novým naftovým motorem

V nabídce výbav pro Land Rover Defender se objevilo několik nových paketů. Tak například díky paketu Comfort Pack zákazníci získají klimatizaci, rádio s CD a vstupem AUX, elektricky ovládaná okna a dálkové centrální zamykání. Off-Road Pack obsahuje ABS, terénní pneumatiky, tažné zařízení a ochranu podvozku. Vůbec poprvé si zájemci budou moci pořídit dokonce i kožené sedačky a kůží potažený volant, dokoupit lze také nové disky nebo střechu lakovanou v barvě karoserie.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 100 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků