Land Rover DC100: sériová verze na prvních fotkách?

14 komentářů

LanRic
16. října • 19:01

Už je to nějakej čas, ale někde jsem četl nebo slyšel, že tohle nemá s novým defendrem nic moc společného. Ano, LR se rozhodl vyrábět DC100, ale jako samostatný model pro volný čas - po velmi kladných reakcích po představení konceptu. Nový defender totiž bude muset plnit stejnou roli jako ten současný. A to s sebou nese i nutnost verze pro ozbrojené složky, hasiče apod. Takže DC uplně nepřipadá v úvahu, tím by LR nechal všechen kšeft MB G. Tudíž bych počítal buď s brutální modernizací nebo za několik uplně novým defendrem s mnohem flexibilnější a primitivnější koncepcí než DC100. A auto na fotkách je prostě nástupce Freelanderu.
Plus tyhle fotky, jsou podle mě jen vizualizace (přímo odvozené z ze starých oficiálních fotek) použité jako podklady pro patentový úřad, aby někoho nenapadlo zkopírovat design atd.

Zelí
18. října • 22:02

Co na tom chceš chránit. Na tom není nic originálního.

hawel
16. října • 14:07

muj ty bože, představa. že měří hladinu vody v zamrzlém potoce a podle toho volí rychlost, asi tak stejně jako to spadlé letadlo air france, či koho bylo ... zlatý dobrý můj mechanický UAZ ...

Defender110
16. října • 12:04

..jinak řečeno LR D počítá už s tím , že řidiči jsou čím dál neschopnější a hloupější, a každej mameluk se smolí tam kam nemá a co neumí. Jo holt doba se mění. Jen doufám , že aspoň upustí od těch pneumatik které hraničí s nízkoprofiláky! Ač se mi DC100 nelíbí je třeba uznat , že aby byl konkurence schopnej musí jít dál, ale staré poctivé Defíky nikdy nenahradí. Bude to pouze "drsné" auto pro dnešní rozežranou společnost. O to cennější budou starší kusy... ty kde ještě řidič musí šlapat na pedály, kvedlat pákou a v terénu vykouknout oknem ven. A když se mu něco podělá tak si to sám v lese opraví.
...ale aspoň Defíka nepohřbili úplně.:-/

xhdh
16. října • 12:36

tak hlavne defender neni urcen primarne pro evropske trhy a chtel bych videl jak si nekde v africe na koleni budou opravovat ty elektronicke hracky. Proste kdyz zustane klasicky defender, tak toto nelze povazovat za jeho nahradu, je to jen moderni verze pro evropany co maji moznost servisu.

R.EE
16. října • 19:06

Podivej se nekdy kolik toho jezdi v UK :) Denodenne vidim i rocniky 2012 ...

Zelí
16. října • 9:41

Na první pohled jsem myslel, že se jedná o avizovaný facelift schade yetti, kde mají zmizet kulaté světla.

Miki
16. října • 15:20

Hele Zelí, tvoje příspěvky na jakékoliv auto se až podezřele podobají. Můžeš nás seznámit se svým autoparkem. To musí být síla. A nebo víš co? Raději sem už nepiš a vrať se ke svým omalovánkám. B-]

Skyline
17. října • 14:59

Autopark pana Zeli obsahuje ochcavku TDi, aktualne asi druhou. Zatim s temi pleckami nalital neco pres 250k km, coz vysvetluje vyduneny mozek a ty blaboly tady v diskusich.

Zelí
18. října • 21:51

Musím tě zklamat žádnou nemám. Ale neměl bych s ní problém, protože OII nasadila laťku hodně vysoko a zatím ji nikdo z jejího obchodního okolí nepřekonal a ani se k ní nepřiblížil. I když samozřejmě měli asijci možnost velmi podrobného pajcování. Z tohoto pohledu šikmookáči-mistři v pajcování selhali.

Zelí
17. října • 9:19

Mě design v automotiv dokonce i živil. Takže s omalovánkama jsi to trefil. Ale k tomu se už vracet nebudu. Tak jako se nebudou tihle angličani vracet s těmi leštěnkami do terénu. To je zacíleno na městské, nagelované frajery v italských polobotkách.

Miki
17. října • 10:02

Že jsi dělal pro WV?:-D A jestli je tahle DC 100 leštěnka , tak už jsi opravdu ztratil soudnost.

Defender110
17. října • 14:19

a co jiného by to asi bylo??? nebo chceš tvrdit že to bude čistokrevný off road??:-D jaaaj.

Zelí
17. října • 10:58

Ano, dc100 je leštěnka. 99% prodaných aut bude jezdit jenom po asfaltu.

Doporučujeme

Články odjinud