Lancia Ypsilon a Delta ve speciálních edicích S Momodesign

7 komentářů

KarelAntonin
27. února • 21:34

Z jejich současné nabídky se mi líbí akorát tak Thema a tak troch Voyager.

Jyrki
27. února • 18:39

Co zažívá Lancia pod Fiatem je k pláči. Delta Momo Design bude mít 1.4 turbobenzín s 88 kw? Ať se kouknou jaká auta se honosila jménem Delta...upřímně Delta na podvozka Brava není terno sama o sobě a motorizacemi ji zabili úplně. A po pěti letech na trhu ji zajímavou neudělá chrom, pěkná kola a krásný lak, chce to taky bombu pod kapotou.

Pavel 128
8. srpna • 17:17

Původní hvězdná Delta vznikla již pod Fiatem a celá její sportovní kariéra byla řízena a financována Fiatem. Původní Delta vznikla na podvozku Fiatu Ritmo, takže Bravo také není na škodu, bohužel zde veškerá podobnost s původní deltou končí, v tom s tebou souhlasím.

zlysoused
27. února • 20:30

Souhlasím s tím, že Fiat Lancii ničí, ale nesouhlasím, že má Delta podměrečné motorizace. Vždyť má širší nabídku motorů, než Giulietta. V motorech Delta rozhodně problém nemá.

Jyrki
27. února • 20:48

Delta má sice širší nabídku motorů než Giulietta, ale zážehové jen 3, převažují diesely. Ale u verze Momodesign je uváděn základní benzín a jedna nafta, tak co to je za zvláštní edici?

zlysoused
27. února • 21:08

Giulietta má taky jenom 3 benzínové motory. Podle mě je nabídka benzínových motorů u Delty slušná. 88 - 147 Kw, všechno moderní turbobenzíny patřící k současné špičce. To samé platí o naftových motorech. Který současný kompakt má naftové twinturbo? V motorech Delta problém nemá. Má ho na jiných místech. Ta edice Momo je asi zaměřená na ženské.

Jyrki
28. února • 19:48

Kdyby to byla edice třeba Versace, tak pochopím zaměření na ženy a základní motory, ale edice nesoucí jméno Momo vidím asi jinak než to zamýšlí výrobce. No co už.
Co mě určitě v nabídce schází a teď to není jen o Lancii, jen slušný atmosferický zážehový motor. Jako zákazník odmítající turbobenziny mi Lancia nenabízí jedinou alternativu.
A mimochodem, 147 kw na tak velké a těžké auto už taky není nic moc, konkurence už je na jiných číslech.

Doporučujeme

Články odjinud