Lancia Ypsilon a Delta ve speciálních edicích S Momodesign

Automobilka Lancia do Ženevy přiveze hned několik zajímavých sérií, ovšem zřejmě žádnou významnou premiéru.

Kompaktní model Lancia Ypsilon, úřadující v Evropě bez výraznějších prodejních úspěchů již bezmála čtyři roky, přichází v edici Elefantino. Tento název se prvně objevil v souvislosti se soutěžním týmem Lancia na počátku padesátých let, aby pak v letech 1997 až 2003 figuroval jako jméno výbavového stupně tehdejší malé Lancie Y. Vůz na snímcích se vyznačuje specifickým lakováním tyrkysovým odstínem nazvaným (překvapivě) Turquoise.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon Elefantino

K dispozici ale budou také laky béžová Sabbia, bílá Neve, šedá Pietra a dvoubarevná kombinace tyrkysové a černé Vulcano. Interiér série Elefantino je opatřen speciálním čalouněním, koženým volantem a matově stříbřitými dekory na palubní desce vyjma kontrastního stehování je pro všechny laky edice Elefantino stejný. Tato řada bude k dispozici od června a v kombinaci se všemi motory, ovšem pouze s manuálními převodovkami.

Fiat | Chrysler | Lancia

Lancia Ypsilon: hlavní naděje renesance značky

Po boku Elefantina se v Ženevě objeví také série Lancia Ypsilon S Momodesign, jež vznikla ze spolupráce stylistického střediska Lancie a italského dodavatele oblečení a příslušenství Momodesign. Novinka přichází alternativně v barevných odstínech bílá Neve, černá Vulcano, červená Argilla, šedá Pietra, nebo modrá Zaffiro, přičemž ve všech případech jsou výklopná záď, střecha a kryty zrcátek lakovány matovou černí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon S Momodesign

Zvenčí si na sérii S Momodesign všimneme také černě lakovaných patnácti, na přání šestnáctipalcových litých ráfků. Také v tomto případě se můžete těšit na upravený interiér, jde o sportovní sedadla, jiné čalounění, stehování sedadel, palubní desky a dveřních obkladů šedou nití a nažloutlý přístrojový štít. Pro pohon bude možno volit z většiny motorů nabízených pro standardní verze řady Ypsilon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Delta S Momodesign

Větší model Lancia Delta se vrací na místo činu, v Ženevě před pěti lety slavil svoji světovou premiéru a dočkal se drobné modernizace již o rok později. Také Delta se v Ženevě objeví v edici S Momodesign, jež stejně jako v případě Ypsilonu vznikla pod vedením italské společnosti Momodesign. Nárazníky i prahové obklady jsou lakovány v barvě karoserie, podle Lancie zaznamenáme také matově stříbřité doplňky, zatmavená přední světla, černou výklopnou záď, osmnáctipalcové lité ráfky nebo chromované koncovky výfuků, což je docela luxus, když zvenčí nejsou vidět…  

Ženeva 2013 | Lancia

Ženeva živě: Lancia Delta, nový italský klenot

K mání budou pro Lancii Delta S Momodesign barevné odstíny bílá Zenith, černá Magma a kombinace bílé Zenith a černé Eclipse, ovšem naprostou novinkou jsou šedá metalíza Anthracite a kombinace téhož odstínu a černé Eclipse. Interiér má vynikat žlutými přístroji, leskle černou středovou konzolí a novými sedadly čalouněnými v kombinaci kůže a textilu. K mání budou pro tento model všechny motory ze standardní nabídky s výkonem od 120 koní (88 kW).

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků