Lancia Stratos se vrací: další snímky a detaily

12 komentářů

Jarda
18. srpna • 20:32

To bylo keců, že jsou fotky Stratosu fotomontáž páni redaktoři! A teď začnete pět ódy.:-))

Radek Ondrášík
19. srpna • 15:06

kde to psali? díky za odkaz.

azrael
18. srpna • 10:48

myslim si, ze pri tomto aute by bolo aj vhodne doplnit, ze stratos patril medzi EXTREMNE nespolahlive auta...ze bol pomaly zazrak, ked dokoncili preteky :-) nehovoriac o civilnej verzii, ktora bola viac servisovana, ako jazdena..ale to len na okraj...pripadne spomenut jazdne vlastnosti, ktore neboli tiez prave idealne :-)

Losgos
18. srpna • 11:06

Bylo to extremne nespolehlive auto s mizernymi jizdnimi vlastnostmi. Jenom mi nejde do hlavy - ty vyhry v rallye jsou medialni podvod?

Radek Ondrášík
18. srpna • 11:58

Škoda Fabia S2000 vyhrává nyní jednu soutěž MS v rallye za druhou. Myslíte, že je to tím, jaká je v civilní verzi? Závodní speciály mívají často s civilní verzi stejný pouze platformový základ, určitou vizuální podobnost karosérie a pak pár části, jinak jsou to speciály. Takže úspěchy na závodech a to, jaké je auto v civilní verzi spolu nějak moc nesouvisí.

Losgos
18. srpna • 12:24

Domnivam se, ze to je trochu nefer srovnani. Ano, mezi S2000 a turbodieselovovym kombikem je proklaty rozdil. Tvrdit, ze je to uplne jine auto by rozhodne nebylo od veci. Kdyz uz jsme u te lancie, neco podobneho by se dalo rict i o Delte s Martini polepem. Nicmene bych si dovolil podotknout, ze to nema prilis spojitost se Stratosem, kde civilni verze byla zavodnimu specialu mnohem podobnejsi (vcetne motoru). Krome toho je treba vzit v potaz, ze civilni Stratos byl vyroben, aby mohl zavodni zavodit, ne proto, aby zavodni verze delala te civilni dobrou reklamu. Takze ano, videno optikou "normalnich" aut to samozrejme bylo provozne silene auto, ale to same plati dnes napriklad o Enzu (kterych bylo vyrobeno jen o sto min) a nezda se mi, ze by nekdo soudny tvrdil, ze je to prave proto smejd.

Radek Ondrášík
18. srpna • 15:09

Pohledem dnešní doby ten původní Stratost prostě šunka je a to co zvládne zvládne pomalu běžný kompakt nižší střední. Pohledem dané doby to byla saozřejmě špička a fakt, že Stratos v civilní verzi má blíže speicálů jako Fabie také souhlasím. To máte jako se Subaru Impreza. Základní model 1,5 toho s WRC speciálem moc podobného nemá. STI je již v podstatě zcivilněné eNko a to má již tomu speciálu mnohem blíže, ale k WRC to má ještě krutě daleko. Ale dnes se takové hard core civilní vozy nedělají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
20. srpna • 0:39

Myslím, že ta šunka by vám ještě dnes v moderním kompaktu dala pěkně na pr...

Moose
18. srpna • 19:07

kéž by FIA vytvořila novou skupinu v Rallye pro takovéto vozy :-(

asdf
18. srpna • 13:56

ze ti stoji za takhle dlouhej prispevek :-/

mikeš
18. srpna • 10:30

nádherný, jedno z mála aut, na kterém je jasně vidět odkaz na minulost.
Že by kladivo na Ferrari s motorem Ferrari? ;-)

Lacomme
18. srpna • 9:32

ufoporno

Doporučujeme

Články odjinud