Lancia Delta: modernizace a nový TurboJet

20 komentářů

aaa
14. května • 15:07

pekna barva

KptBobr
14. května • 13:58

Citace :
"...šestistupňovou automatickou převodovkou Sportronic s možností sekvenčního řazení..."- kdyz uz takovou hloupost (viz dale) autor zminuje, mel by vedet, ze takovou moznosti (spravne rucni predvolba jednotlivych stupnu) je dnes vybavena takrka kazda nova automaticka prevodovka, byt HDM, DSG apod, a je zcela mimo to jakkoliv u takoveho auta extra zminovat - srovnani napr. s tim, ze okna jsou dokonce elektricky stahovatelna :-)))- hlavne ale vlastni pojem "s moznosti sekvencniho razeni" je neskutecna blbost, a p. Duchonovi jsem to jiz psal i v jinych komentarich, ale jak je videt, tisickrat opakovana blbost se nakonec stava pravdou i v platku, ktery se neustale holedba tim, jak chce byt odborny, presny a technicky - odborne v poradku clanek zde snad pise jiz jen p. Janda, ac s nim vzdy nemohu souhlasit...Pane Duchon, opravdu si zkuste nekde nastudovat, co je to sekvencni razeni, a jaky to je rozdil ve srovnani s automatem s moznosti rucni predvolby, opravdu by jste meli tyo zlorady minimalizovat a snazit se byt odborne presni. Predpokladam, ze Vam Vase vzdelani odborneho novinare toto umozni...

Radek Ondrášík
14. května • 14:09

Sekvenční řazení je každé řazení u kterého se řadí stupně postupně nahoru a dolu ob stupeň pohybuje mejnom dopředu-dozadu, vpravo-vlevo apod. Sekvenční řazení je možné mít u HDM automatu, u DSG, u robotizovaného manuálu a u závodních převodovek. Toto spojení se sice nejvíce zžilo se závodními převodovkami, ale není to vyhrazeno jenom jednomu typu převodovky.Takže sekvenční řazení je naprosto správný výraz. Chápu, že pro některé lidi to bude těžko stravitelné.Už jenom z definice slova sekvence - po sobě jdoucí, následující apod. hovoří jasně o čem to řazení je. Prostě klasické Háčko sekvence není, tam kde se řadí postupně je. Tečka, finito. Nic jiného neexistuje.

KptBobr
14. května • 14:16

No vida, ocekaval jsem nejakou potrefenou husu, a zasah primo do cerneho :-)Je asi zbytecne to jakkoliv komentovat, z drivejska mam zkusenost, ze mistni "odbornici" nejsou ochotni si po sobe opravit ani "Portske ze Spanelska", a jsou ochotni zde obhajovat, ze ta cerna je vlastne bila, a ze to pro nekoho je "tezko stravitelne", coz se mimoch. opakuje v takrka kazde Ondrasikove odpovedi, asi nic jineho nezna...:-)Jen pro upresneni, doporucuji O. i D. studium teto tematiky napr. na Wikipedii, nebo v manualu prisl. auta.Howgh!

no name
14. května • 14:26

Tedy "Mr. Ondrášíka" nemusím, ale v tomto ohledu s ním souhlasím. Sekvenční řazení není vázáno na typ převodovky, ale na to, jakým způsobem lze řadit, zda pouze postupně/sestupně nebo s možností vynechání převodových stupňů a jejich vynechání.

Jiří Duchoň
14. května • 16:27

Ano, je vidět, že KptBobr se vzdělává na Wiki, což mu dává neskutečný přehled a arogantní bohorovnost, s níž poníží kohokoli. Osobně jsem své chyby ochoten uznat, což jsem dokázal myslím již mnohokrát, ale v tomto případě opravdu nevěřím svým očím! Obdivuji, kolik máte času na to, abyste nám zde dal najevo, že formulací o sekvenčním řazení nerozumíte! Nebudu se k tomu vracet, protože Vám problematiku předřečníci snad již vysvětlili (tj. sekvenční = po sobě jdoucí). Váš útočný příspěvek modifikuje přísloví o holi, bití a psovi, ovšem s dovětkem, že když přesto žádná hůl k dispozici není, lze vrhnout alespoň kámen.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří Duchoň
14. května • 16:29

Ještě doplním, že já ani pan Janda nejsme Pátery a že jazyk český disponuje pátým pádem.

Peter75
14. května • 12:47

a este detail.. na Lancii Delta som v zivote nejazdil ale stacilo mi do nej sadnut na autosalone.. Laska na prvy pohlad.. Taku atmosferu v interiery som necitil uz dlho a zvonku je fakt nadherne.. nema chybu. Kde sa hrabu nudne Golfy a Focusy..to auto malo v sebe cosi nepopisatelne..

dochud
16. května • 7:51

Taky jsem v ní seděl. Ta atmosféra je fakt neskutečná. Já nechápu ani ty co si kupují A4, BMW3, atp., když ta Delta vyjde i o dost levněji (+- 600, třeba i s tím bicolorem). Já uvažuji o Mitu, Golfovu krabici fakt nemůžu.
Ale ono je to hlavně o invenci. Většina lidí taky staví ty strašné katalogové domy v satelitech (navíc předražené těmi šílenými mansardičkami...)
To jsešm zvědav, kdo se po..re, až si přečte co jsem napsal.

Radek Ondrášík
14. května • 9:02

Škoda přístupu prodejců Lancie k zákazníkům, totální ignorace, nulová snaha prodat, nulová prodejní a poprodejní podpora, no prostě typický přístup italských značek ve stylu "buď kup a táhni, nebo rovnou táhni".
K tomu vytvořená jakási pseudo image s hraním si na luxus, kterému chybí i ty elemenetrání prvky hi-end technologií a totálně přemrštěná cena s nulovou ochotou nabídnout jakoukoli slevu. No pak se importér diví, že s tímto součtem přístupů jsou prodeje takové, jaké jsou.A to, že je to ve finále hodně povedené auto je úplně jedno. Chtěl jsem Deltu, ale po návštěvě dvou prodejců, kdy jeden z nich o autě nevěděl vůbec nic a druhý byl naprosto arogantní vím, že tudy cesta nevede.

ferda.koleno
15. května • 0:15

no je fakt že přístup nic moc, ale myslím že na neschopu či nafoukance narazíš i u mercedesu. ti ví jen co si přečetli v časopisech plných kolovrátkových informací.
tady si myslím že je to jak u kofoly - pokud ji miluješ není co řešit.
co tě konkrétně zajímalo?

Vestor
14. května • 10:18

Ty si dej radši obklad na čelo magore a pak běž přeleštit na dvůr fávo. 3-[

bukaj
15. května • 19:07

ty seš asi jeden z těch vesanů co to prodávaj, co?:-P

1.6Dynamic
14. května • 9:10

Mne sa Delta tiež páči a bol by som o nej ochotný uvažovať, ale keď je to tak ako to je ..Veľmi by ma zaujímalo, či sa podobne správajú predajcovia v Rakúsku. Či to nie je len chorým zastúpením talianskych značiek pre CŽ / SK trhy.

brcmaiden
14. května • 10:21

Nevím, jaký přístup mají autorizovaní prodejci a servisy v Rakousku, ale předpokládám, že to bude podobné, jako třeba v Nizozemí nebo SRN. A tam je jejich přístup vzdálen tomu v našich lukách a hájích řádově v kosmických dimenzích. Když jsem si tam vybíral svou Alfu, jen jsem zíral na ochotu a profesionalitu i v těch nejmenších salónech v těch nejzapadlejších místech. Tam opravdu platí ono rčení o zákazníkovi a pánovi.

Peter75
14. května • 12:43

ono neda sa nic robit ale v nasich zemiach este stale obcas citit mrazivy zavan totality a prejavuje sa napriklad v sluzbach ako takych vo vseobecnosti..
Ono napriklad na Slovensku stoja viac menej vsetky autorizovane servisy za h... Par vynimiek, kde aspon vedia co maju vymenit existuje, ale celkovo su to taky tupy vymienaci dielov metodou pokus/omyl. V horsom pripade aj kradnu a vymienaju diely z inych aut a podobne..
V kazdom pripade po uplynuti zaruky treba ist do mensieho servisu s dobrou technickou vybavou.. Chlapci sa netaja tym, ze diagnostiku na compe nespravia, ale mechaniku ano a hlavne tu treba casom riesit.. auto ako auto.. Dobry mechanik vie robit vsetky auta
U nas predava Lancie Griff a to by som si rozmyslel ci do toho ist...
Co sa tyka Fiata, vraj Valusek je celkom dobry..

Radek Ondrášík
14. května • 9:21

Bohužel toto chování je vlastní nejen prodejcům co mají i Lancie, ale v podstatě u Alfy je to samé a Fiat většinou také. K tomu je třeba říci, že v ČR neumí pořádně servisovat Alfy ani po tolika letech působení na trhu asi nikdo, Fiaty tak dva-tři servisy a Lancie absolutně nikdo.Takže dokud se nezmění přístup, nezmění podpora, kvalita péče o zákazníka, servisní prostředí apod. tak se to nezlepší a lidi si raději budou kupovat české auta.

Mr.Murphy
14. května • 10:53

bohužel je to tak.... s Fiatem se ještě jakž takž dá v Česku žít, ale Alfa je katastrofa.... O Lancii nic nevím, ale nemám jediný důvod se domnívat, že by to mělo být lepší....

GM
15. května • 20:10

V Rakousku je pristup zcela jiny (konkretne fa Wipplinger, Linz - Steyregg). Poprodejni pece naprosto vyborna, obchodnik, jenz mi Alfu prodaval, me vzdy s usmevem vita. Kdyz jsem k nim na garancku hodil auto a videl, ze jdu domu pesky, okamzite mi nabidl, ze mne odveze.Zdravi vzdy i ten posledni mechanik a prestoze nemam perfektni nemcinu a jsem cizinec, nepocituji zadnou neduveru. Kdyz jsem prijel pred rokem na technickou, obchodnik mi hned vecpal klicky od Mita, at se zatim projedu misto cekani. Samozrejme bez podepisovani nejakych papiru.Ted jsem byl takze v Linzi v BMW kupovat novou Z4 a zde je prodejce sice taky ochotny a jde mi ve vsem na ruku, presto citim mensi odstup a srdecny pristup Alfy budu postradat.Znamy tu byl v Peugeotu a byl zklaman - absolutni laxnost.No, jaky charakter znacky, takovy asi prodejce :-)

simson
14. května • 8:30

Parametry motoru vypadají hodně dobře, škoda jen toho omezení automatickou převodovkou, ale tenhle nedostatek určitě spraví nová kompaktní Alfa Romeo. Pokud jde o ten komfort nejvyšší třídy tak o tom bych na podvozku Fiatu Bravo trochu pochyboval, nemůžu pochopit, proč Delta nedostala zadní zavěšení z Alfy.

Doporučujeme

Články odjinud