Na to asi u autokelly neseženeš náhradní blatník :-D
To auto je obludnost, která ani trochu nectí tradici značky. Ferruccio Lamborghini se musí obracet v hrobě.
Co na to Jan Tleskač? Co na to Karel Antonín? :-D
Zkusíme ho přivolat: KarleAntoníne, v Lamborghini mají odbory :-))
ze to auto ma zaklad na Aventadore ?
Krásná ukázka techniky a designu. Vývoj určitě nezaplatí tyhle 3 prototypy, ale dá se počítat, že z nich několik dalších modelů bude hodně těžit a ty to bohatě zaplatěj.
Vyvíjet auto několik let, aby se pak nakonec vyrobily 3 kusy???? Zvláštní..
Já to pochopit umím. Dávají tím najevo něco jako My na to máme, umíme to a můžeme si dovolit postavit auto naprosto exkluzivní, jsme přece Lamborghini.
Představ si ale tu exclusivitu těch tří kusů. Už samotná cena není pro každého a Lambu tenhle model přidá na exclusivitě. Podle mě super počin, ale tři je fakt dost málo. Kdyby třeba aspon 10.
S ohledem na zemědělský původ lamba, mám dojem, že v názvu je chyba a má tam být vemeno.
moc krásné.... ale tak na okruh, do showroomu nebo machrovačka před barákemB-]
Trochu jako Transformers :-/
Stejně nerozumím k čemu je dobré na běžných silnicích auto s výkonem nad 300 koní. Možná jako kočkolap, ale pak to může souviset s neschopností majitele provádět tuto činnost standartním způsobem. :-)
Co je standardní způsob? ;-)
ber okatých a drahých prodlužovačů :-)
Vždy znova a znova mě pobaví, jak se někteří utěšují, že majitel drahého auta jistojistě potřebuje něco prodlužovat. :-DChá cha chá
nicméně k čemu je to auto dobré jsem se stejně nedozvěděl
tak treba ma clovek rad ten zvuk .. to ze muze zrychlit kdykoliv/kdekolivja zase nechapu smysl ekoaut .. na vyrobu padne mnohem vice energie, vytvori se vice splodin atp ... a tohle ekologicke auto pak setri planetu provozem?
zrychlit kdykoliv/kdekoliv ... super kdyby to tak fungovalo. Akorát se obávám že i pro tohle auto platí 50/90/130 nebo kolona kamiónů s plnou čarou úplně stejně jako pro všechna ostatní auta na silnicích
Jakých 50/90/130?? To je optika občana bezvýznamné minizemičky v ekonomicky neprosperující Evropě.Já měl minulou sezónu minimum času, přesto jsem i já najezdil 2,5 tisíce km na silnicích a okruzích bez limitu.
silnic bez limitu už moc není ani v rámci celé zeměkoule a na okruhy bych radši vzal okruhový speciál.
každá silnice je bez limitu a čára není zeď.... myslíš, že ten, kdo má na tohle auto, platí pokuty? u nás je majitel jedné továrny, významný zaměstnavatel ve městě a štědrý sponzor obecního úřadu. ve svém ferrari jezdí, jak hovado i před fotoradary. na magistrátu řekla úřednice, když dávala pokutu jednomu mému zaměstnanci, (když se ptal na dvojí metr.) "vy jste jiná sorta"...
oprava bez
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.