Lamborghini ukázalo závodní Huracán GT3. Je to jen zadokolka

Lamborghini představilo závodní verzi nového modelu Huracán ve specifikaci GT3. Vídat ji budeme třeba při závodech Blancpain Endurance Series. Novinka je velmi podobná speciálu Lamborghini Huracán LP620-2 Super Trofeo, který soutěží ve značkovém šampionátu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Lamborghini Huracán představil samozřejmě i šéf automobilky Stephan Winkelmann. Cena za nový speciál GT3 je 369 000 eur. Už máte našetřeno?

K pohonu speciálu GT3 slouží atmosférický desetiválec 5,2 l o blíže nespecifikovaném výkonu, ale síla putuje podle pravidel FIA výhradně na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s třílamelovou spojkou. Základní hmotnost 1239 kg je rozdělena mezi nápravy v poměru 48/52 ve prospěch té zadní.

Vedle radikálních aerodynamických úprav se speciál GT3 dočkal i zásadně přepracovaného chlazení, přední části vozu a zavěšení. Interiér byl také uzpůsoben potřebám závodění, takže tu vedle ochranné klece je i speciální sedadlo a multifunkční volant, na kterém si můžete nastavovat například intenzitu kontroly trakce a ABS.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Lamborghini | Ženeva 2014

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Podle pravidel FIA tu nenajdete karbonové brzdy, ale klasické ocelové. Vpředu mají kotouče průměr 380 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu jsou 355mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny. Závodní hladké pneumatiky mají rozměr 315/680 vpředu a 325/705 vzadu.

Závodní Lamborghini Huracán GT3 vás přijde na 369 000 eur, tedy zhruba 10 330 000 korun bez daní a dalších poplatků. Náhradní díly si pak ale také budete muset nakupovat sami.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků