Lamborghini ukázalo čtvrtý kus své pařížské novinky, mnoho opět neodhaluje

Po prvních dvou upoutávkách na cosi, co má Lamborghini představit na blížícím se autosalonu v Paříži, jsme si mysleli, že si z nás automobilka utahuje. Po odhalení té třetí to ale vypadalo, že trend neodvratně míří k něčemu zřejmému. To jsme se ovšem přepočítali.

Čtvrtý „teaser” Lamborghini je totiž stejně nekonkrétní jako ty první dva. Zjevný je z něj jen použitý materiál (to ostatně dává automobilka najevo i jedinou doprovodnou větou: „Karbon, šestý element.”), ale jakou část vozu zachycuje, tím si tedy jisti nejsme. Že by to byl otočný volič automatické převodovky v údolí karbonu?

Pokud vás napadá něco lepšího, podělte se s námi. A pokud nikoli, prostě si počkejte, Lamborghini pro nás chystá ještě další dvě „odhalení” a za pár dní bychom ono tajemství (zřejmě půjde o koncept 83X) měli spatřit v celé jeho kráse.

Klepněte pro větší obrázek
Poslední upoutávka Lamborghini...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a její tři předchůdkyně
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků