Lamborghini Sesto Elemento: unikly další snímky ve vysokém rozlišení, prohlédněte si i interiér

Teprve v noci ze včerejška na dnešek skončilo trapné „odhalování” pařížského konceptu Lamborghini. Nikoli však oficiálním zveřejněním konkrétnějších informací či snímků, ale únikem první oficiální fotografie a jeho tajemně znějícího názvu Sesto Elemento.

Na uniknuvším snímku vypadal 999 kilogramů vážící vůz celkem skutečně a takřka produkčně, další fotografie ale ukazují, že k výrobě má vskutku daleko. Pohled zezadu a zeshora pořád připomíná současné modely, zejména pak Gallardo, nahlédnutí do interiéru ale nepřekvapí leda pana Spocka. Při vytváření interiéru snad tvůrcům vozu došly nápady, nenajdeme v něm téměř nic.

Další informace přiložené snímky neprovázejí, oficiální odhalení ale musí být už otázkou nejvýše hodin a vše podstatné vám přineseme obratem. Zůstaňte tedy, prosím, naladěni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Sesto Elemento: z fotografií automobilce zjevně uniklo co mohlo...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků