Lamborghini Sesto Elemento jde do výroby

Konec dohadům o tom, jak to bude s extrémním supersportem Sesto Elemento. Automobilka vyrobí 20 kusů.

Na frankfurtském autosalonu představila automobilka Lamborghini historicky nejvýkonnější provedení modelu Gallardo. Jak jsme psali už dříve, jde v podstatě o převlečený okruhový speciál. Kromě toho zástupci Lamborghini ukončili na autosalonu ve Franfkurtu spekulace panující kolem supersportu Sesto Elemento. Tahle „stíhačka“ se skutečně bude vyrábět. V plánu je omezená série čítající dvacet kusů. První zájemci dostanou své Sesto Elemento v roce 2013. Extrémní výkony automobilu a jeho exkluzivita samozřejmě nebudou zadarmo. Hovoří se o ceně bezmála dva miliony euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TIP: Lamborghini Sesto Elemento nyní oficiálně

Lamborghini Sesto Elemento váží díky použití speciálního plastu CFRP a karbonových dílů pouze 999 kg. Vůz pohání desetiválec nabízející 570 koní a 540 Nm. Mimochodem stejný motor je použit v Gallardu Super Trofeo Stradale. Sesto Elemento zdolá stokilometrovou rychlost za 2,5 s a maximální rychlost leží daleko za hranicí 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků