Lamborghini opět poodhalilo svou pařížskou novinku, konečně něco vidíme

Po prvním, ale i druhém „snímku”, které měly ukazovat novinku Lamborghini pro letošní pařížský autosalon, jsme pomalu začali propadat beznaději. Měli jsme pocit, že si z nás automobilka buď dělá legraci, nebo do Paříže přiveze něco úplně jiného než auto.

Naštěstí jsme se dozvěděli více z neoficiálních zdrojů, a tak nyní očekáváme na Paris Expo novinky s býkem ve znaku hned dvě - jeden zbrusu nový sériový model a jeden novátorský koncept. Otázkou je, zda tomu tak bude i ve skutečnosti, ale z třetího „teaseru” automobilky se zdá, že se nám takto snaží ukázat právě onen koncept.

Ten totiž konečně ukazuje něco alespoň trochu konkrétního - část palubní desky, volantu, sedadla... a na konvenční sportovní vůz to rozhodně nevypadá. Děravá palubní deska totiž vypadá jak z nové série Tajemství proutěného košíku než z katalogu sériově vyrábéného vozu.

Nebudeme však předbíhat událostem, podobných upoutávek čekáme do konce září ještě několik. Diskusní ring pro vaše podněty je ale samozřejmě volný...

Klepněte pro větší obrázek
Upoutávka Lamborghini konečně připomíná auto
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků