Lamborghini Murcielago Yeniceri Edition: kola dělaj' auto

Německý ladič Unicate připravil vskutku svérázné provedení supersportu ze Sant Agaty.

Použití slovních spojení „světový rekord“ a „Lamborghini Murcielago“ v jediné větě naznačuje obvykle velké věci. A svým způsobem to platí rovněž pro nejnovější projekt firmy Unicate, kde na vůz kromě jiného instalovali vůbec největší kola, jaká se kdy na modelu Murcielago objevila. Již ve svém standardním provedení toto Lamborghini disponuje působivým obutím s dvacetipalcovými ráfky o šířce 8,5 palce vpředu a 13 palců vzadu a pneumatikami širokými 235, resp. 335 mm.

Společnost Unicate však tato výbava nijak neoslnila a rozhodla se ji nahradit vlastní sestavou, téměř dokonale vyplňující prostor v blatnících. Vpředu najdeme dvacetipalcové ráfky široké 10,5 palce a obuté do pneumatik o rozměru 285/25 ZR 20. Na zadní nápravě se potom nachází ohromné ráfky 13,5x21 palců s pneumatikami 375/25 ZR 21. A to jsou již hodnoty, které projektu Lamborghini Murcielago Yenceri Edition zajistilo „rekord“. Ještě dodejme, že límce vpředu jsou široké 4 a vzadu dokonce 6 palců. Cem Altun, zakladatel a šéf firmy Unicate, tvrdí: „Chtěli jsme dovést rozměry kol do extrému a zvláště dozadu dát největší kola, jaká se do podběhů vejdou. Vůz se tak řídí daleko lépe než ve standardní konfiguraci a jízda řidiči přináší pocit z řízení bezpečnějšího sportovního vozu.“   

Ale pouze u kol nezůstalo. Murcielago Yeniceri Edition z dílen Unicate je opatřeno sportovní výfukovou soustavou, zvyšující výkon motoru o 20 koní, a matově černým lakováním. Závěsy kol jsou o něco tužší a světlá výška vozu nižší, změn doznaly prahové spoilery a v předním nárazníku denní světla z LED. Interiér zdobí nové doplňky z uhlíkových kompozitů a výkonná audiosoustava.

O dostupnosti ani cenách zatím informace nemáme, ale jen věříme, že nepůjde o další „světový rekord”...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Murcielago Yeniceri Edition
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek