Lamborghini menší motory vyrábět nehodlá, nižší emise nebudou

11 komentářů

bob ash
28. května • 17:13

Když nižší emise nebudou, proč se Lamborghini u novýho Gallarda (LP560-4) tak vytahuje, že se podařilo snížit emise tuším o 18% a spotřebu tak nějak podobně, a proč CEO Lamba mluví o tom, že do několika let chtějí snížit emise všech vozů o 40%?

jogurt
28. května • 20:39

Protože je to módní a protože nižší emise znamenají nižší spotřebu a to již kupující zajímá. Nejde ani tolik o peníze za benzín ale o to, jak často musí místo ježdění stát u pumpy. Mimochodem, právě malý objem palivové nádrže je nejčastěji kritizovaným bodem ze strany majitelů vysokovýkonných vozů.

delph
29. května • 9:28

přesně tak, navíc oni neřekli, že nechtějí snížit emise, ale že je nechtějí snížit na úkor downsizinguadd víše: zonda a spol jsou malovýrobci a myslím, že na ně se budou vztahovat jiný zákony než na giganty chrlící miliony aut ročně...

bob ash
28. května • 23:38

To byla řečnická otázka - skutečnej důvod je hlavně to, že na západě není in mít neekologický auto a takhle se člověk může cítit "zeleně" :)Mě šlo o to, že redakce tvrdí, že snižování emisí u Lamba nebude a ono je tomu jaksi trochu naopak - tedy redakce tradičně plantá kraviny.

x12345678
28. května • 9:52

Lambo i Ferrari si to samozřejmě mohou dovolit, protože emise v rámci koncernu za ně splní Fox a Cinquecento. V případě BMW nebo Pagani už to bude těžší.

Dusan
28. května • 11:49

BMW to ma naopak docela jednoduche, protoze za temi stoji nemecka vlada a ta rozhodne nepristoupi na nic co by uskodilo jejich prumyslu.

mvb
28. května • 10:04

tyto automobilky pravdepodobne (resp. tak bych postupoval ja) budou prodavat elektricka miniauta... ty elektromobily vyvinou a vyrobi v podobnem projektu jako TPCA mala vozitka...B-]prolem bude ale treba u toho Pagani s image... bmw si Mini-elektro muze klido dovolit...

Vavroch
28. května • 11:36

Obávám se, že elektromobily se do této kategorie (emisí) zahrnout nedají.

jogurt
28. května • 15:51

Dětská elektrovozítka asi ne ale Zero Emmision Vehicles s určením pro silniční provoz zřejmě ano. A protože na počtu prodaných kusů nezáleží a tím ani ceně, bude tahle druhá ekomegachujovina EU po biosložkách v palivech jen dalším výsměchem zdravému rozumu i skutečné enviromentální ochraně. Evropští i čeští melouni (pro neznalé: meloun je zelený na povrchu a rudý uvnitř) po snaze nechat vyhladovět půl zeměkoule kvůli pěstování řepky na bionaftu a drancování veškeré biomasy na biolíh povýšili hloupost na nadnárodní sport.

911
29. května • 8:04

ze sou to curaci to snad uz vi vsichni, nicmene ten meloun, to je lol :-D:-D

VANDIT
28. května • 16:32

cela EU at se de vy.s.r.at ... VW potazmo nemce chteji zalovat ze neni volne obchodovatelny a pak si kde chteji zavedou kvoty na vino, cukr, mliko.... tomu rikam svoboda jak se to komu hodi... nakopat je... stejne az dojde ropa a litani a potazmo i jezdeni bude zase vysadou velmi bohatych, tak na nejaky volny cestovani a pohyb kazdej bude k.adit a nakonec se cela EU rozpadne a vsichni si pekne budou hrat na vlastnim pisecku... uz aby to bylo

Doporučujeme

Články odjinud