Lamborghini Huracán s pohonem jen zadních kol se ukáže v Los Angeles

Ačkoli se automobilka Lamborghini opírá o modelovou řadu vozů s pohonem všech kol, sem tam se objeví nějaká specialita, která boří zažité konvence. Vzpomeňte třeba na exkluzivní Gallardo Balboni.

I nyní se pro „základní“ model Lamborghini Huracán chystá pohon pouze jedné nápravy. Budou existovat dokonce dvě takové verze. Jedna z nich zažije premiéru už nyní na autosalonu v Los Angeles, píše britský Autocar. Prodej má být spuštěn začátkem roku 2016.

Život řidiče | Sportovní auta | Byznys | Audi | Lamborghini

Audi R8 a Lamborghini Huracán možná dostanou malý motor kvůli daním

Lamborghini ale nebude brát Huracán s pohonem jen zadních kol jako levnější model. Vypadá to, že naopak bude požadovat za zadokolku příplatek, i když nebude rychlejší ani výkonnější. Může jít i o limitovanou edici, jako tomu bylo dříve.

Zatím lez jen spekulovat o tom, co přesně budou ony dva modely s pohonem zadních kol, ale zatím se nabízí varianta, že prostě půjde o kupé a otevřený roadster Huracán Spyder v různých edicích. Počkejme si do LA.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků