Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán se stahovací střechou

Doslova desítky minut před zahájením slavnostního večera skupiny Volkswagen uvolnilo Lamborghini první informace ke své autosalonové novince – modelu Huracán LP 610-4 Spyder. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder samozřejmě vychází z dosavadního Huracánu

Všechny podstatné informace jsou zakódované v jeho názvu. Má 449 kW neboli 610 koní, pohon všech čtyř kol a stahovací střechu. Ta se ovládá elektrohydraulicky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka slibuje „maximální komfort bez kompromisů v ovladatelnosti a dynamice

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má před zadní nápravou uložený známý vidlicový desetiválec 5,2 l s atmosférickým plněním. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,4 s a vyvine nejvyšší rychlost 324 km/h.

Bližší podrobnosti o novém Huracánu Spyder se dozvíte v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků