Lamborghini Huracan ještě nevyjelo, ale už má první ladění

Novinka od Lamborghini bude jednou z nejzářivějších hvězd ženevského autosalonu, ovšem na své si záhy přijdou i milovníci skutečné exkluzivity.

Nové kupé Lamborghini Huracan LP 610-4 oslaví svoji výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě a má před sebou velký úkol: nahradit ve výrobním programu Lamborghini legendární model Lamborghini Gallardo, jenž se stal nejprodávanějším automobilem značky v celých jejích dějinách. A jelikož nyní údajně u Lamborghini evidují již přes 700 závazných objednávek, mohlo by se to zřejmě povést.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Huracan se sadou prvků Minotauro zůstává zatím jen na papíře

Ačkoli dosud nové Lamborghini Huracan viděla jen hrstka lidí v čele s významnými zákazníky, přichází pánové z ladičské společnosti Duke Dynamics s vlastní interpretací tohoto modelu. Nejvýraznějším prvkem se má stát sada aerodynamických doplňků Minotauro a vůz bude k dispozici v polovině letošního roku. S úpravami motoru u Duke Dynamics nepočítají, takže se můžeme těšit na standardní vidlicový desetiválec o objemu 5,2 l s maximálním výkonem 610 koní (448 kW) při 8 250 ot./min. a vrcholem točivého momentu 560 Nm dostupným při 6 500 ot./min.

Video | Sportovní auta | Lamborghini

Lamborghini Huracán v akci na prvním oficiálním videu

Připomeňme, že na motor navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka přenášející točivý moment na kola obou náprav. Vzhledem k hmotnosti 1 422 kg není divu, že nový Huracan zvládne „stovku“ za 3,2 s a že zrychlení z nuly na 200 km/h absolvuje za 9,9 s. Nejvyšší rychlost kulminuje na 325 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků