Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Máme pro vás poněkud nezvyklou věc: laděnou verzi továrně laděného Lamborghini Gallardo.

Když si se špičkovým vozem pohraje špičkový testovací jezdec a pokusí se na jeho zákadě udělat model, který nebere ohledy na mnohy „antijízdní” choutky mnohých zákazníků, musí z toho přece být něco dokonalého. Pro nás možná ano, ne však pro tuningovou společnost Anderson Germany z Düsseldorfu.

Ta totiž připravila dále vylepšenou verzi stěžejního modelu z Boloně. Vychází ze speciální série Lamborghini Gallardo Balboni Edition a nabízí kromě jiného zvýšení výkonu o solidních sedm procent. Výkon narostl až na 590 koní (434 kW), což je o 40 koní (29 kW) více než ve standardu. Zásluhu na tom mají hlavně přeprogramovaná řídicí jednotka a nová výfuková soustava s dálkově ovládaným třípolohovým ventilem pro regulaci jejího zvuku. Oč je její zástavba na první pohled méně nápadná, o to výrazněji se projeví po nastartování.

Nejvíce pozornosti však u Andersonu věnovali vzhledu tohoto Lamborghini. Použit byl černý lak s hlubokým leskem zdobený decentními zlatými a bílými pruhy, přičemž tato kombinace se odráží také na kolech a v interiéru. Na první pohled si všimneme také třídílných dvacetipalcových ráfků o šířce 8,5 palce vpředu a 11,5 palce vzadu, které nazouvají pneumatiky 235/30, resp. 305/25. Naopak méně jsou patrny výrazněji zatmavená boční okna a kouřově zbarvené kryty zadních svítilen.

Uvnitř si všimneme působivého čalounění kombinujícího černou a bílou kůži, zlatavého stehování a prošívání na středu sedadel a dveřních obkladů. Soudě podle snímků je tento vůz zpracován opravdu brilantně a se vkusem. Ceny výše popsaných úprav zveřejněny nebyly, zástupci Anderson Germany alespoň slibují, že pro zájemce o jejich produkt zajistí vše potřebné od objednávky a převzetí vozu Lamborghini Gallardo Balboni Edition přímo v továrně až po konečnou dodávku opatřenou dohodnutými modifikacemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Valentino Balboni v úpravě Anderson Germany
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků