Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Máme pro vás poněkud nezvyklou věc: laděnou verzi továrně laděného Lamborghini Gallardo.

Když si se špičkovým vozem pohraje špičkový testovací jezdec a pokusí se na jeho zákadě udělat model, který nebere ohledy na mnohy „antijízdní” choutky mnohých zákazníků, musí z toho přece být něco dokonalého. Pro nás možná ano, ne však pro tuningovou společnost Anderson Germany z Düsseldorfu.

Ta totiž připravila dále vylepšenou verzi stěžejního modelu z Boloně. Vychází ze speciální série Lamborghini Gallardo Balboni Edition a nabízí kromě jiného zvýšení výkonu o solidních sedm procent. Výkon narostl až na 590 koní (434 kW), což je o 40 koní (29 kW) více než ve standardu. Zásluhu na tom mají hlavně přeprogramovaná řídicí jednotka a nová výfuková soustava s dálkově ovládaným třípolohovým ventilem pro regulaci jejího zvuku. Oč je její zástavba na první pohled méně nápadná, o to výrazněji se projeví po nastartování.

Nejvíce pozornosti však u Andersonu věnovali vzhledu tohoto Lamborghini. Použit byl černý lak s hlubokým leskem zdobený decentními zlatými a bílými pruhy, přičemž tato kombinace se odráží také na kolech a v interiéru. Na první pohled si všimneme také třídílných dvacetipalcových ráfků o šířce 8,5 palce vpředu a 11,5 palce vzadu, které nazouvají pneumatiky 235/30, resp. 305/25. Naopak méně jsou patrny výrazněji zatmavená boční okna a kouřově zbarvené kryty zadních svítilen.

Uvnitř si všimneme působivého čalounění kombinujícího černou a bílou kůži, zlatavého stehování a prošívání na středu sedadel a dveřních obkladů. Soudě podle snímků je tento vůz zpracován opravdu brilantně a se vkusem. Ceny výše popsaných úprav zveřejněny nebyly, zástupci Anderson Germany alespoň slibují, že pro zájemce o jejich produkt zajistí vše potřebné od objednávky a převzetí vozu Lamborghini Gallardo Balboni Edition přímo v továrně až po konečnou dodávku opatřenou dohodnutými modifikacemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Valentino Balboni v úpravě Anderson Germany
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků