Lamborghini Gallardo Renazzo: od Vorsteineru na rozloučenou

U Vorsteineru mají špičková sportovní auta rádi. Nyní dávají sbohem Gallardu mírně upravenou stavbou Renazzo.

Ladičská společnost Vorsteiner si potrpí především na velkorysé úpravy povrchů karoserií, žádné radikální přestavby mechanických skupin nečekejte. Z poslední doby připomeňme alespoň v tomto duchu vedené stavby Ferrari 599-VX Coupe, Bentley Continental GT Vorsteiner, McLaren MP4-VX nebo BMW M5 VX. Nyní přichází světle modrá kráska Renazzo. Vzdává hold modelu Lamborghini Gallardo, jenž se stal dosud nejúspěšnějším modelem v dějinách značky Lamborghini.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renazzo se kromě specifického lakování dočkalo také řady nových povrchových dílů

Výroba modelu Gallardo byla 25. listopadu loňského roku po desíti letech ukončena a počítadlo se v tu chvíli zastavilo na čísle 14 022 jednotek. Pro porovnání: od roku 1963 do současnosti vzniklo celkově jen něco málo přes 30 000 automobilů se značkou Lamborghini. Na voze Renazzo si všimneme na první pohled především nového předního čela karoserie, jež může být doplněno řadou dílů z uhlíkových kompozitů.

Zajímavosti | Sportovní auta | Byznys | Lamborghini

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Jak je vidět z přiložených snímků, které se mimochodem Vorsteineru opravdu povedly, je dobře patrné, že stylistické úpravy byly inspirovány závodními speciály Gallardo Super Trofeo, jež se na běžné silnice podívaly také díky silniční edici Gallardo LP 540-4 Super Trofeo Stradale. Gallardo Renazzo vyniká kromě svého přívětivě působícího zbarvení především jednodílnými kovanými ráfky Special Edition Forged VSE-001, vyvinutými přímo u Vorsteineru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Vorsteineru si zvláště považují svých kovaných ráfků

Společnost Vorsteiner slibuje, že stavba Renazzo má být jen první vlaštovkou v jejím rodícím se programu doplňků pro vozy Lamborghini Gallardo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků