Lamborghini Gallardo od Underground Racing: 1 500 koní na kolech

Pro zámožného zákazníka jménem Jonah vznikl prototyp modifikovaného Gallarda se závodními specifikacemi. Underground Racing jej osadilo dvěma velkými dmychadly a označilo TTG (Twin Turbo Gallardo), takže toto výjimečné Gallardo dává při použití závodního benzínu VP C16 neuvěřitelných 1 500 koní (1 098 kW) na kolech.

Pokud vás ani tato hodnota neohromí, vezmeme v potaz ztrátu převodného ústrojí ve výši 25 % a zjistíme, že na klice motor dosahuje výkonu nějakých 1 875 koní (1 373 kW). Jonah již toto monstrum vyzkoušel a oznámil, že s ním čtrvtmíli zajel pod devět sekund, přičemž na jejím konci měl na tachometru skoro 260 km/h. A pánové z Underground Racing neopomněli dodat, že se tak stalo ve chvíli, kdy Jonah na startu čtvrtmílového sprintu stanul vůbec poprvé.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo od Underground Racing
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků