Lamborghini Gallardo LP560 Ski Transporter: tuning na švédský způsob

Není tuning jako tuning. Zatímco někteří potřebují ze supersportů dostat ještě větší výkony, jiní požadují vylepšit praktickou stránku věci. Lyžař Jon Olson si už dříve nechal upravit Lamborghini Murcielago LP670 tak, aby s ním mohl jezdit na sjezdovky. Jenže zatoužil po novém Aventadoru, a tak svůj starší vůz prodal. Problém je v tom, že čekací doba na ultimativní novinku není zrovna malá. Jon Olson nakonec sáhnul po Gallardu LP560.

Aby s ním mohl jezdit na lyže, musel vůz samozřejmě dostat střešní box. Ten je uzpůsoben pro jízdu ve vysokých rychlostech, konkrétně do rychlosti 255 km/h. Následně automobil putoval ke specialistům od DMC, aby byl doladěn design. Teď už je Lambo připravené na zimní sezónu. Výsledek si můžete prohlédnout na přiložených fotkách. 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků