Lamborghini Gallardo LP550-2: konečně Gallardo s pohonem zadních kol?

To, co před sebou nyní vidíte, je nepochybně Lamborghini Gallardo s označením LP550-2. To je ale tak vše, co o těchto snímcích oficiálně víme - automobilce totiž unikly, ať už nedopatřením, nebo záměrně a jejich uvolnění tak neprovází žádné další informace.

Nemusíme ale být věštci, abychom si jen dle samotných snímků a jediné známé informace odvodili, o co by tak mohlo jít. Pokud u Labmorghini zůstávají věrní svým typickým označením, pak by mělo jít o verzi Gallarda s výkonem 550 koní a pohonem zadních kol. Snímek interiéru navíc jasně říká, že před automatem E-Gear zde dostala přednost manuální převodovka.

Pokud tomu tak skutečně bude, půjde o daleko „nejčistší” Lambo poslední let - eliminace pohonu všech kol ušetří kila a časy na okruhu jistě zlepší, volba manuální převodovky pak jistě potěší ty, kterým automat v ostatních „elpéčkách” zkrátka nebyl po chuti.

Na oficiální informace si ještě musíme počkat, pokud se ale potvrdí tato spekulace, udělá Lamborghini všem puristům obrovskou radost...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP550-2
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků