Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: pohon vzad!

Po delší odmlce Lamborghini konečně přichází s vozem opatřeným ortodoxním pohonem zadní nápravy.

Bývaly časy, kdy se sportovní automobily vyznačovaly pohonem zadních kol, nicméně alespoň u Lamborghini se po převzetí Volkswagenem staly minulostí a zaměřili se na jakousi jistotu v podobě trvalého pohonu všech kol. Na řidiče žádající přednosti ryze zadního náhonu si však naštěstí u Lamborghini alespoň čas od času vzpomenou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: dočasný návrat k zadnímu pohonu

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder je poháněno standardním desetiválcem 5,2 l o výkonu 550 koní (405 kW). Konstruktéři údajně na tomto modelu s pohonem pouze zadních kol provedli celou řadu dílčích modifikací včetně nového nastavení tlumení a pérování a úprav aerodynamiky zohledňujících změnu dynamických sil.

Nové Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder vykazuje pohotovostní hmotnost 1 520 kg, z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,2 s a dosáhne rychlosti 319 km/h. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků