:-D další ze serie šipek na kolech tentokrát hmmm dame tomu třeba pruch a budem tomu říkat chleba s maslem oni si to lidi koupí .. To nevadí že to je uplne stejny auto jako to předtim .. napíšeme že je výkoňejší a taky lehčí a pak ho budem prodavat 2x tak dražší. Běžte stim do prdele už to neni Italie ale Audi
Lamborghini Gallardo Bicolore: pro Evropu jako diesel, pro Američany benzin.
Zajímalo by mně, jaké jsou roční náklady na Lamborgini Gallardo. Má s tím někdo zkušenost? :-)
roční náklady jsou cca 250 tis.
Docela vysoke:-) Doporucuji tuto stranku, je to rozdelene na nekolik kratkych clanku:supercarrentalsinc.com ... V Evrope pocitej s vyssimi naklady, v techto vecech vyrobci obvykle pocitaji 1 USD = 1 EUR, takze nestaci prepocitavat z dolaru na koruny. Po pripocitani pojisteni, benzinu a ztraty hodnoty se zadne prekvapeni nekona, proste je to auto pro lidi, kteri maji mesicne peknych par penez a tomu odpovida pocet tech aut u nas.
.. dokonce jenom 13palcova? :-)
nepaci sa mi a to velmi... :/ kde sa podela ta energia zo starsich modelov?
naopak, je to nádhera, tohle umí jedině Italové
Italove? No nevim nevim, ale navrhl to belgican narozeny v peru :) ze se to montuje v Italii neznamena, ze "to umi jedine Italove" ;)
Ono je to vcelku jedno, pár modelů od Ferrari designoval zase Japonec. Globalizace táhne světem. :-)
nepochopils.... neresi se tu, co kdo designoval, ale to, ze Gallardo neni dilem Itala, tudiz neni to "to umi jen Italove"
Tys nepochopil. Chce to širší pohled. Tu se možná řeší konkrétně Gallardo, ale pod článkem o Ferrari se dá téměř vždy dočíst, jak jen Italové dovedou navrhnout krásné auto. ;-)
Jdi si radeji hledat Skylineho, mas ocividne abstak.
Ten už mě nebaví, pořád se opakuje. B-]
holt kazdy mame svuj styl, ktery se moc nevyviji :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.