Lamborghini Gallardo Bicolore: pro Evropu jako čtyřkolka, pro Američany zadokolka

Na probíhajícím autosalonu v Kataru se značka Lamborghini předvedla prezentací zcela nové série Bicolore odvozené ze standardního modelu Gallardo LP 560-4. V tuto chvíli bude vhodné upozornit na to, že koncern Volkswagen Group bere tamní perspektivní odbytiště vážně, připomeňme na stejném místě prezentovanou premiéru „litrového konceptu“ Volkswagen XL1. Ale zpět mezi skutečné automobily.

Gallardo LP 560-4 Bicolore vyvinuté pro Evropu a Asii se bude pochopitelně vyznačovat vidlicovým desetiválcem s výkonem 560 koní (412 kW) a trvalým pohonem všech kol, nicméně v USA se bude dodávat jen s pohonem kol zadních a výkonem omezeným na 550 koní (405 kW). Jak již doplňkové označení nové série slibuje, Lamborghini Gallardo Bicolore bude vynikat dvoubarevným lakováním karoserie i příslušným laděním interiéru. Žádné „divočiny“ se ale nebojte, boky a konce vozu mají být zbarveny jediným odstínem (na výber budou Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum) a doplněny černě lakovanými sloupky, střechou a krytem motoru včetně spoileru. Impozantní vzhled nové edice bude podpořen instalací specifických patnáctipalcových kovaných ráfků a do vysokého lesku vyvedeného ladění zadního difuzoru a předního „lízátka“. Dvoubarevné ladění se v poněkud střízlivější podobě přenáší také do interiéru vozu. Ten je prakticky celý čalouněn černou kůží s kontrastním stehováním, jež může být v závislosti na zvoleném lakování karoserie žluté, oranžové, bodré nebo šedé.

Na ceny této zajímavé edice si ale ještě počkáme, do prodejů by se ale měla dostat co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Gallardo Bicolore
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků