Lamborghini Gallardo Bicolore: pro Evropu jako čtyřkolka, pro Američany zadokolka

Na probíhajícím autosalonu v Kataru se značka Lamborghini předvedla prezentací zcela nové série Bicolore odvozené ze standardního modelu Gallardo LP 560-4. V tuto chvíli bude vhodné upozornit na to, že koncern Volkswagen Group bere tamní perspektivní odbytiště vážně, připomeňme na stejném místě prezentovanou premiéru „litrového konceptu“ Volkswagen XL1. Ale zpět mezi skutečné automobily.

Gallardo LP 560-4 Bicolore vyvinuté pro Evropu a Asii se bude pochopitelně vyznačovat vidlicovým desetiválcem s výkonem 560 koní (412 kW) a trvalým pohonem všech kol, nicméně v USA se bude dodávat jen s pohonem kol zadních a výkonem omezeným na 550 koní (405 kW). Jak již doplňkové označení nové série slibuje, Lamborghini Gallardo Bicolore bude vynikat dvoubarevným lakováním karoserie i příslušným laděním interiéru. Žádné „divočiny“ se ale nebojte, boky a konce vozu mají být zbarveny jediným odstínem (na výber budou Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum) a doplněny černě lakovanými sloupky, střechou a krytem motoru včetně spoileru. Impozantní vzhled nové edice bude podpořen instalací specifických patnáctipalcových kovaných ráfků a do vysokého lesku vyvedeného ladění zadního difuzoru a předního „lízátka“. Dvoubarevné ladění se v poněkud střízlivější podobě přenáší také do interiéru vozu. Ten je prakticky celý čalouněn černou kůží s kontrastním stehováním, jež může být v závislosti na zvoleném lakování karoserie žluté, oranžové, bodré nebo šedé.

Na ceny této zajímavé edice si ale ještě počkáme, do prodejů by se ale měla dostat co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Gallardo Bicolore
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků