Lamborghini Estoque spatřeno v Německu, testy pokračují?

Není tomu tak dávno, co jsme vás informovali o tom, že Lamborghini odložilo výrobu svého čtyřdveřového konceptu Estoque, který měl být jasnou odpovědí na konkurenční Porsche Panamera a Aston Martin Rapide. A jak to už bývá, odložení se mnoha konceptům již stalo osudným a navždy „zapadly prachem“. Tento osud však model Estoque zřejmě nečeká.

Čtyřdveřové Lamborghini, které se poprvé představilo na loňském pařížském autosalonu, bylo totiž minulý týden spatřeno v ulicích německého Kolína, kde se ukázalo bez jakéhokoliv maskování, či evidenčních čísel. Vypadá to tedy tak, že Lamborghini svůj nový model ještě nějakým způsobem dolaďuje, a tak původní úmysl uvést Estoque na světové trhy v roce 2012 nemusí být až natolik vzdálený realitě.
S finančními problémy, které výrobce uvedl jako hlavní důvod pro odložení produkce tohoto modelu, to zřejmě nebude až natolik vážné, mohlo jít jen o zastírací manévr. Pravda ale může být ještě úplně jiná...
Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Estoque v ulicích Kolína
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků