No jak sem psal k Porshe TAXIkům, že se mi Panamera i líbí, ale šel bych spíše do AM či MAserati. Tak po designové stránce by to rozhodně Estoque vyhrál. A Lambo rozhodně nemá špatný technologie. Myslim, že se najde dost podobně smýšlejících lidí i s těma penězma a tento vůz by kupce měl.
Konecne by (mozna) melo Quattroporte konkurenci. Estoque se mi na fotce sice nelibi, ale to je vesmes jedno - hlavne, aby to nebyla jen prevlecena A8.
je sice pravda ze 4 dverove vozidla okrem LM002 ci ako sa ta cervena offroad bestia volala Lamborgini nerobil (pokial viem) ale v minulosti uz mal 4 miestne vozidla ktore boli skor GT ako nejaky sport. takze ja v tom nevidim ziaden problem narusenia linie znacky
Tahle zpráva je vtipná v souvislosti s jinou dnešní, že se Panameře daří jako taxíku - Lambo chce zjevně taky vyrábět taxi.Nevím, ale tohle je vážně úpadek. Výrobce supersportů má dělat supersporty. To nutně neznaená kupé, ale z takhle velkého sedanu nikdy supersport nebude...
Souhlasím od doby co Lambo už není Italské (ale jen maskovaný VW) tak to s ním jde z kopce.. možná jim rostou prodeje v zahraničí ale v Itálii klesají.. a moc bych se nerozmýšlel mezi koupí Ferrari nebo Lamborghini ;-) přece jen už lambo ztratilo toho dábelskýho ducha...:-/
S takovou by sis za chvíli neměl co koupit... Na druhou stranu ty nejsi zákazník, takže tvé pocity jsou výrobcům naprosto lhostejné ;-)
Aston dělával i kombíky a nikdo to za úpadek nepovažoval.
To "nikdo" se mi nelibi ;-)Kazdopadne Aston neni vyrobce superposrtu, to jsou spise GT, Lambo vzniklo na uplne jinem ideovem zakladu, jiste netreba poucovat - Ferrari staremu panu Lamborghinimu nebyla dost dobra. Co ma s touto myslenkou spolecneho sedan?
Je zajímavé sledovat, že stejné jméno u traktorů nikomu nevadí. Lamborghini traktor je v pořádku. Lamborghini supersport také. Lamborghini SUV také. Lamborghini kupé-sedan je špatný...
Goesi uz petru zabal a zkus zase neco jineho. B-]
Lambo taky dřív dělávalo SUV (nebo jak to mam nazvat) takže nejsem proti sedanu i když jde hlavně o marketingový tah.
A traktory.
Výrobce supersportů je stále firma, která musí vydělat peníze. A pokud jí Estoque peníze vydělá, aby měla na další supersporty, tak nemám nic proti.Mimochodem se mi po designové stránce Estoque moc líbí a určitě nejsem sám. Ostrý a futuristický design, který Estoque má, je dost odlišný od uhlazené Panamery a AM Rapidu, aby si dokázala najít své "místo" na trhu.Držím jim palce...
To je absurdni argument. Ja hovorim o principu, ty o ekonomickem aspektu. Ten zde nikdo nepopira...Navic superposrty jsou rentabilni samy o sobe, nevim, co ty jako potencialni zakaznik budes mit z toho, ze VW vydela vic penez? Grosse Scheisse...
Co to kecáš o principech? Budeš se divit, ale Lamborghini se vůbec nestydí za to že je tradiční výrobce traktorů - a že i s takovým backgroundem dokáže trumfnout Ferrari...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.