Lamborghini dostalo k padesátinám model Egoista

Jestli jste si mysleli, že přehnanější auto, než jakým je v Ženevě představené Lamborghini Veneno, už snad ani není možné postavit, pak jste se spletli. Tato italská automobilka totiž slaví padesáté výročí a jako dárek si darovala koncept s názvem Egoista. A ten jde ještě mnohem dál, než ono zmiňované Veneno.

Design | Autosalony | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Premiéry | Ženeva 2013 | Lamborghini

Lamborghini Veneno: nejrychlejší auto značky přijíždí (aktualizováno)

Egoista je hodně speciální sportovní automobil. Tak především odveze pouze řidiče, nemá dveře a nabídne řekněme extrémní design, za kterým stojí Walter De Silva. Kam se podíváte, tam najdete karbon, kokpit kryje oranžové antireflexní sklo a nechybí ani aktivní aerodynamika. Popisovat interiér snad ani nemá cenu. Vše nejlépe prozradí fotografie.

Zajímavosti | Video | Design | Technika | Sportovní auta | Kupé | Lamborghini

Lamborghini Veneno: opět řve, a dokonce se i pohnulo!

Lamborghini Egoista používá vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru převzatý z Gallarda. Jeho výkon dosahuje na 600 koní. Bližší informace o schopnostech auta bohužel zveřejněny nebyly. Je téměř jisté, že tento narozeninový dárek skončí pouze jako muzejní exponát. 

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 1.8
Rok výroby: 2004
Stav: 111 030 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků