Lamborghini Aventador LP750-4SV je další ženevský supersport

Tomu říkáme úroda! Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB, nové Audi R8, ostrý Aston Martin, koncept sportovního Bentley, nový McLaren a k tomu ještě nové ostré Lamborghini Aventador LP750-4SV, tedy SuperVeloce. To neznamená nic jiného jež „super rychlé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Lamborghini dostalo k dobru padesát koní a výrazně účinnější aerodynamiku. Kdo má zájem, ten ať si připraví devět milionů korun. 

Asi jste si už podle fotografií všimli, že má model SV proti „obyčejnému konzumnímu“ Aventadoru agresivnější body kit a aerodynamické doplňky. Vedle toho má také jeho dvanáctiválec o 50 koní větší výkon (odtud číslovka 750 v názvu auta) a o 50 kg nižší hmotnost. Přesto to není s 1525 kg žádná muší váha.

Zajímavosti | Design | Sportovní auta | Lamborghini

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Jenže Lamborghini Aventador je velké auto a ten pohon všech kol a atmosférický dvanáctiválec přeci jen něco váží. Výrobce tvrdí, že nové auto má o 150 procent efektivnější aerodynamiku a generuje dokonce o 170 % více přítlaku! Uvnitř si povšimněte výrazného TFT displeje místo přístrojového štítu, který připomíná displeje v závodních autech.

Z dalších dynamických parametrů jmenujme třeba zrychlení na stovku za 2,8 sekundy, schopnost zastavit ze 100 km/h na třiceti metrech (běžná osobní auta potřebují zhruba o deset metrů víc) a maximální rychlost 350 km/h.

Za základní cenu doslova lidových 327 190 eur (9 030 000 korun) dostanete vedle ikonického jména také 20" kovaná kola vpředu a 21" kola vzadu obutá do pneumatik Pirelli P Zero Corsa, za kterými se ukrývají obří karbon-keramické kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků