Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

12 komentářů

David
6. června • 8:07

Přesně tak, reklamní fake, stopky zastavil 150m před koncem

dejv
19. května • 16:14

No já nevím jestli to tak dělají všichni, ale ke konci kola mu v okamžiku zastavení stopek chybělo ještě takových 100M. Zapne je na konci rovinky před první zatáčkou, a vypne na začátku za poslední zatáčkou. A to mezitím co, to je v jiné dimenzi? Aneb jak dosáhnout času pod magickou hranicí 7 minut: zastavím stopky kdy se mi to hodí.:-)

Zheiko
19. května • 10:23

No, a limit 240kmh je vubec nezajima... o vikendu jsem koukal na Nurburgring, a docela dementne to tam museli dodrzovat

david
19. května • 17:58

Limit 240km/h platí pouze pro závody a víkendové závody a ježdění pro zábavu civilistů. U rekordních kol omezení neplatí. Je ti snad jasné, že ta trať byla uzavřena. Tak jako na každý rychlostní record.

david
18. května • 16:43

Úžasné, ale každý rozumný a normální člověk, který rozumí autům ví, že každé sportovní auto, které zajede čas na nordschleife alespoň milionkrát převyšuje svůj vlastní čas. Tím chci říci, že čas je to úžasný (na úrovní závodních speciálů), ale tohle auto je (tak jako jiné supersporty) milionkrát více (dokonalostí, zábavou apod), než pouhý čas, který zajelo. Určitě bychom supersporty neměli soudit, dle pár vteřin. Supersporty jsou o něčem více, ikdyž je určitě lepší řešit čas na okruhu, než řešit to, co se řešilo koncem osmdesátých let. Zda jede 290 nebo 295 km/h, protože čas na okruhu řekne o schopnostech auta více, ikdyž jak je vidět na videu, tak maximálka je také důležitá.

sokar
18. května • 19:26

Na videu je nejzajímavější pravě ten čas a i to jak v článku padlo slovo o tom, že auto bez elektroblbostí jede velmi těsně k porsche 918 a jiným. Ten aventador tenhle čas bude jezdit furt dokola a ty elektroblbosti budou tahat jen vysťavený baterky. Lambo je prostě vlastní liga.

David
19. května • 7:25

Zapomněl jsi na to nejdůležitější. A to, že auta s pohonem všech kol budou vždy a všude rychlejší než ta, co mají poháněna jenom jednu nápravu. Sice pohon všech kol přidává hmotnost, ale ta je více než dostatečně vykompenzována výhodami pohonu všech kol. Hlavně na okruhu je to největší výhoda.
Proto třeba civilizované lamborghini huracan poráží na okruhu polozávodní ferrari 458 specialle, které je stejně silné, o 100kg lehčí a více závodně nastavené, ale přesto ho porazí. Díky pohonu všech kol.
Na okruhu je největší výhodou pohon všech kol. A to se zde potvrdilo.

Zelí
19. května • 10:37

To je zcela určitě pravda, která vynikne v okamžiku, když např. zaprší.
Jinak hlavně obdivuji toho šoféra, který na objektivně nebezpečné trati jede trvale na adhezním limitu. Neskutečný borec. Maximální obdiv.
Stačí to srovnat s pohledem z kokpitu v F1, kde to vypadá jako když jede stará do kaufiku. Když se nějakému poserovi v f1 začne auto trochu neklidně chovat už si stěžuje k inženýrům, že to nemá dobře vyvážené.......přitom mu nic nehrozí, všude jsou bezpečnostní zóny, kačírky....

david
19. května • 18:03

Ano přesně tak. Když zaprší, ale nejen to. Auto s pohonem všech kol bude, jak jsem psal rychlejší vždy a všude. Když by měl tenhle eventador poháněnou jenom jednu nápravu, tak bude pomalejší. Hlavně v technických pasážích. Jak jsem psal pohon všech kol přidává váhu (přidaná váha škodí rychlosti), ale ta přidaná váha je mnohonásobně vykompenzována vyšší obratností v zatáčkách a celkově větším záběrem, který nabízí inteligentní přerozdělovací pohon všech kol. Bez pohonu všech kol, by bylo tohle Lamborghini, tak o 8 sekund pomalejší. Bylo by horší v zatáčkách a mělo menší záběr ve výjezdech ze zatáček.

dedekMMC
18. května • 14:21

Cca v čase 4:46 nepovedenej výjezd ze zatáčky, lehké vyjetí z tratě a od tý doby s tim knedlíkem měl co dělat aby se udržel na dráze. Jinak pěkný video, žádná přiblblá melodie jenom V12.

Zelí
18. května • 13:37

Podle stálých korekcí volantem je vidět, že auto jede velmi často na hranici adheze pneumatik. Jméno řidiče nám nesdělili, ale v každém případě umí. Pokud by použili nějakou závodní lepivou směs, byl by čas výrazně, výrazně lepší.

BMW
18. května • 13:10

Pěkná palba, ale to honění za sekundou, mě moc nebere, řidiči respekt.

Doporučujeme

Články odjinud