Lamborghini Aventador LP750-4 SV přišlo o střechu a 50 kg

Nejostřejší Aventador ztratil střechu a půl metráku hmotnosti. Je to nejrychlejší otevřený model, jaký kdy Lamborghini vyrobilo.
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivalu v Pebble Beach nový otevřený model Aventador LP750-4 Superveloce Roadster. Jeho produkce bude omezena na 500 kusů a jedná se vůbec o první Lamborghini, které nemá střechu a zároveň nese jméno SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený Aventador je první roadster značky Lamborghini, který nese jméno SV. Technika se proti uzavřenému kupé příliš nemění, motor má pořád šílených 750 koní

Novinka je o 50 kg lehčí než obyčejný otevřený Aventador, ale i tak má suchou hmotnost 1575 kg. O pohon se stará samozřejmě atmosférický dvanáctiválec 6,5 l o výkonu 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a točivém momentu 690 Nm.

Převodovka je sedmistupňová sekvenční, auto má pohon všech kol a Lamborghini uvádí zrychlení 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximální rychlost prý leží někde za 350 km/h.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Lamborghini

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Pokud jde o střechu, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce Roadster má dva kompozitové panely o celkové hmotnosti pod 12 kg, která se dají snadno uložit do zavazadlového prostoru.

A zajímavá vás cena? Italská automobilka si za auto řekne 357 000 eur, což po přepočtu na naši měnu a dopočítání DPH dělá 11 660 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků