Lamborghini Aventador LP750-4 SV přišlo o střechu a 50 kg

Nejostřejší Aventador ztratil střechu a půl metráku hmotnosti. Je to nejrychlejší otevřený model, jaký kdy Lamborghini vyrobilo.
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivalu v Pebble Beach nový otevřený model Aventador LP750-4 Superveloce Roadster. Jeho produkce bude omezena na 500 kusů a jedná se vůbec o první Lamborghini, které nemá střechu a zároveň nese jméno SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený Aventador je první roadster značky Lamborghini, který nese jméno SV. Technika se proti uzavřenému kupé příliš nemění, motor má pořád šílených 750 koní

Novinka je o 50 kg lehčí než obyčejný otevřený Aventador, ale i tak má suchou hmotnost 1575 kg. O pohon se stará samozřejmě atmosférický dvanáctiválec 6,5 l o výkonu 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a točivém momentu 690 Nm.

Převodovka je sedmistupňová sekvenční, auto má pohon všech kol a Lamborghini uvádí zrychlení 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximální rychlost prý leží někde za 350 km/h.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Lamborghini

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Pokud jde o střechu, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce Roadster má dva kompozitové panely o celkové hmotnosti pod 12 kg, která se dají snadno uložit do zavazadlového prostoru.

A zajímavá vás cena? Italská automobilka si za auto řekne 357 000 eur, což po přepočtu na naši měnu a dopočítání DPH dělá 11 660 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků