Lamborghini Asterion odhaleno. Má tři elektromotory a 910 koní

V polovině září vypustila automobilka Lamborghini do světa první obrázek slibující překvapení pro pařížský autosalon. Kromě v podstatě nic neříkajících frázích jsme si mohli pouze domyslet, o co asi tak zhruba půjde. Dnes už víme, že jde o zbrusu nový supersport, který dostal jméno Asterion. 

Tajné | Sportovní auta | Autosalony | Paříž 2014 | Lamborghini

Lamborghini přiveze do Paříže překvapení. Co to asi bude?

Pod povrchem se ukrývá pulg-in hybridní pohon sestávající z desetiválce a tří elektromotorů. Sdružený výkon pohonného ústrojí je závratných 910 koní (kolik že to měl první Veyron?). Ve spolupráci se sedmistupňovým DSG vystřelí auto na stovku za tři sekundy a maximální rychlost činí 320 km/h. I přes tyto výkony myslí Lamborghini samozřejmě také na ekologii. Pouze na elektřinu ujede Asterion až 50 km.

Podle automobilky je to úplně nová etapa v její existenci, kdy se kombinuje nejen drtivý výkon a styl, ale také udržitelná mobilita. Zajímavé také je, že Asterion je jméno použité z řecké mytologie. Mínotaur byl přeci také takový hybrid...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků