Lada zahájila prodeje Kaliny hatchback (česká cena)

Ruská automobilka Lada zahájila i u nás prodeje nového modelu Kalina v provedení pětidveřového hatchbacku. Po sedanu tak přichází druhá karosářská verze, která se pokusí zlepšit prodejní výsledky této automobilky.

Malá Kalina hatchback měří na délku skutečně kompaktních 3 850 mm, na šířku 1 676 mm, na výšku 1 500 mm a to vše stojí na rozvoru o délce 2 740 mm. Zavazadelník pak v základním provedení nabídne 235 l.

V počátku bude Kalina nabízena jen s jediným agregátem a to čtyřválcem o objemu 1,6 l s výkonem 59,5 kW (81 k) a točivým momentem 122 Nm. Stovka za 12,9 s a maximální rychlost 165 km/h vyváží nízká kombinovaná spotřeba 6,5 l na 100 km.

Kalina bude útočit hlavně cenou, jelikož základní verze bude stát 239 900 Kč (vč. metalické barvy). za tyto peníze získáte dva airbagy, posilovač řízení, el. ovládání předních oken, centrální zamykání na DO a pár dalších položek.

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 132 311 km
Cena: 135 000 Kč
Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2008
Stav: 133 938 km
Cena: 90 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2003
Stav: 106 092 km
Cena: 60 000 Kč
Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Land Rover Defender

Trh s automobily se neustále mění, ale odjakživa jsem byl zvyklý na to, že když se podívám do ceníků Land Roveru, vždy tam najdu Defender. Tahle jistota je minulostí. Po šedesáti osmi letech...

včera | Lukáš Dittrich | 16 příspěvků
Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Ojeté Hyundai ix35

Nošovické SUV bylo nahrazeno novou generací pojmenovanou Tucson. Model ix35 tak nyní čeká bazarová kariéra.

2.  2.  2016 | Dalibor Žák | 52 příspěvků
Fototest Mercedes-Benz GLE kupé AMG 63 S: Po všech stránkách kolosální

Mercedes GLE 63 S AMG

Na vrcholné verzi GLE je všechno velkolepé: rozměry, pneumatiky, motor, jízdní výkony, zvuk i spotřeba. Je to bezesporu pozoruhodné auto, i když jízdní suverenity konkurenčního BMW X6 M zcela nedosahuje.

31.  1.  2016 | Jiří Červenka | 26 příspěvků