Lada Vesta pokračuje ve vyzrazování, tohle je její interiér

V srpnu by na moskevském autosalonu měla Lada ukázat nástupce modelu Priora, který podle dostupných informací ponese označení Lada Vesta. Nákres exteriéru jsme vám poprvé ukázali už na konci března, dnes však hlubiny internetu vydaly i fotografii palubní desky.

Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska připravované Lady Vesta

Pokud můžeme z obrázku soudit, designéři ruské automobilky našli inspiraci v první generaci modelu Kia Ceed, potažmo dalších asijských automobilech z minulé dekády. Za tříramenným volantem vykukuje trojice tubusů s jednotlivými přístroji, středovému panelu vévodí velký displej multimediálního systému. Sytě modrá barva displeje klimatizace příliš neladí s ostatními podsvícenými prvky, ale třeba to je designérský záměr. 

Kombi | Byznys | Lada

Nejen nová Lada Niva míří na trh. Brzy dorazí Kalina Cross a Largus Cross

Lada Vesta by se měla v Rusku začít prodávat v roce 2015, nejprve jako tříprostorový sedan. Později automobilka plánuje uvést rovněž hatchback a kombi. Pod kapotou by se měly objevit zážehové motory o objemu 1,6 a 1,8 l, přičemž alespoň jeden z nich bude podle obrázku možné kombinovat se samočinnou převodovkou. Vesta by měla splňovat evropské bezpečnostní normy. 

Srbský autoblog předpokládá základní cenu na domácím trhu asi 400 000 rublů (v přepočtu přibližně 232 000 Kč).

Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 078 km
Cena: 40 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků