Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Nejnovější sedan Vesta vypadá na poměry Lady velmi dobře, v automobilce už ale kolují nápady na další vylepšení. Denis Podyatov, šéf designu ve studiu v Togliatti, svůj nápad převedl do virtuální reality, kterou ukazuje přiložená fotogalerie.

Byznys | Hatchbacky | Sedany | Lada

Očekávané se stává skutečností. Lada Vesta a Xray míří do EU

Podyatov vytvořil dvě verze hodně upravené Lady Vesta. Ta decentnější se jmenuje jednoduše S-line, zatímco brutálnější koncept dostal jméno RS Vision. V obou případech hraje prim kompletní bodykit, větší kola a mnoho spoilerů. Počítá se ale také s úpravou podvozku.

Zajímavosti | Premiéry | Sedany | Lada

Lada Vesta se představila v provedení CNG. Do prodeje ale zatím nejde

Návrh decentnějšího provedení je údajně udělaný tak, aby případná přestavba vyšla zhruba na 1200 euro, což opravdu není mnoho. Jestli vám tato vize přijde zajímavá, máme špatnou zprávu. Přiložené vizualizace jsou opravdu jen designové cvičení, Lada něco podobného aktuálně v plánu rozhodně nemá. Ale třeba se chytne některý ze soukromých úpravců...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Foto: Proauto.ba

Ford C-MAX 1.8
Rok výroby: 2004
Stav: 111 030 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2004
Stav: 182 053 km
Cena: 40 000 Kč
Ford C-MAX 1.6
Rok výroby: 2005
Stav: 112 432 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků