Lada Niva v úpravě Bronto je terénní monstrum

Lada Niva se za dobu svého působení na trhu dočkala mnoha různých verzí. Z poslední doby si určitě vzpomenete na Urban, byl tu ale také třeba kabriolet nebo verze s trojicí náprav. Společnost Bronto přesto se svou přestavbou všechny ostatní v pohodě strčí do kapsy.

Jak dokazují zprávy z celého světa, Lada Niva je legenda, která existuje v mnoha různých variantách. Tu sériovou jsme před lety vyzkoušeli v rámci vánočního testu, letos na podzim došlo na provedení Urban, Niva se dočkala třeba také přestavby na kabriolet nebo zajímavého tuningu, který kompletně změnil vzhled tohoto automobilu. Jenže dnes tu máme něco opravdu velice speciálního. Ladu Niva (tedy Ladu 4x4) v provedení Marsh.

Testy | SUV | Off-roady | Lada

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Asi už jste si všimli, že je tato úprava mírně řečeno nepřehlédnutelná. Klasickou Nivu přestaví na tohle monstrum ruská společnost Bronto. Karoserie je posazena na rámu, auto používá portálové nápravy z modelů značky UAZ a tomu všemu dominují gigantické nízkotlaké pneumatiky Trekol.

Design | Off-roady | Lada

Lada Niva a další povedený tuning z východu  

Jak můžete vidět v přiložené fotogalerii, Bronto nabízí více variant přestavby. Kromě základní třídveřové verze označené jako Marsh-1 je k dispozici také delší pětidveřové provedení nebo karoserie pick-up. Navíc existuje i speciál určený pro záchranou službu, hasiče nebo užitková varianta Marsh Combi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lada Niva v sériové verzi rozhodně nemá s terénem problém. Pokud byste ale přesto potřebovali něco ještě schopnějšího, tohle by mohla být dobrá alternativa

Rozvor krátké třídveřové varianty je 2685 mm, na délku vůz měří 4375 mm, široký je 2550 mm a vysoký 2160 mm. Světlá výška podvozku je 480 mm. O pohon se stále stará benzinová sedmnáctistovka disponující výkonem 59,5 kW (80 k). Nejvyšší rychlost dosahuje na 70 km/h a spotřeba činí 18,8 l/100 km. To při standardní nádrži na 42 litrů neslibuje zrovna velký dojezd, ale můžete si dokoupit nádrže přídavné (2 x 70 l), stejně jako přídavná světla, naviják, nebo přívěs taktéž opatřený nízkotlakými pneumatikami.

Tuning | Video | Lada | Sedany

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

I když v českých končinách tohle auto zrovna moc smyslu nemá, společnost Made in Russia zvažuje, že svým zákazníkům Ladu 4x4 Marsh opravdu nabídne. Je zde tedy jistá šance, že se některá z těchto úprav objeví i v ČR.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 055 km
Cena: 40 000 Kč
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek